einog2 Skrevet 31. juli 2012 #1 Skrevet 31. juli 2012 Kranglesiden? handler jo fader meg mer om planter og anna piss enn folk som får ut frustrasjonen sin
Verbena Skrevet 31. juli 2012 #2 Skrevet 31. juli 2012 Det er fordi at vi kranglere er så gode venner nå at drittsleninga var over for flere år siden!
BareMas Skrevet 31. juli 2012 #3 Skrevet 31. juli 2012 Folk har vel ikke så mye å krangle om fortiden da, er ikke det fint?
☆☆☆ Skrevet 31. juli 2012 #4 Skrevet 31. juli 2012 De virkelig kranglete personlighetene skyr forum uten anonymknappen
BareMas Skrevet 31. juli 2012 #5 Skrevet 31. juli 2012 Haha, sant! på Anonym er det jo tett før det bryter ut krig i perioder, og jeg ler meg skakk
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 31. juli 2012 #6 Skrevet 31. juli 2012 Jeg er visst en skikelig dust her for tiden så jeg kan godt krangle litt! Jeg er både dum, teit, useriøs, wannabe, skrytepave og tidvis tragisk.. Så take your pick å krangl i vei med meg! Du vinner nok for jeg er visst dårlig på å argumentere for tiden også... Men jeg skal prøve å henge med Go go go jeg er klar!
Studine mevik Skrevet 31. juli 2012 #7 Skrevet 31. juli 2012 Vi kan krangle vi, men da må du velge hva du vil krangle om
Gjest amandine Skrevet 31. juli 2012 #8 Skrevet 31. juli 2012 Ingen god idé å krangle med krangledamer - vi kan alt om alt (seff) og har blitt veldig glade i hverandre etter mange år med gneldring. Vi er som helvetesutgaven av de tre musketerer, en for alle og alle for en, og er stort sett ganske slagferdige og morsomme i tillegg, om jeg må si det selv i all kledelig beskjedenhet. På anonym, derimot, DER!!....
einog2 Skrevet 31. juli 2012 Forfatter #9 Skrevet 31. juli 2012 (endret) mye rart ute å "går" på anonym også ser jeg ja.. fins det andre babysider?? Endret 31. juli 2012 av einog2
Gjest sug lut Skrevet 31. juli 2012 #10 Skrevet 31. juli 2012 Det spørs hvor stor toleranse du har for idioter. De fleste andre har ingen lille Lunvik som vår krangleside. Eller så kan du jo gå dit man mener grasset er grønnere og gjøkene galer i synk, nemlig Vitytes.no.
Gjest amandine Skrevet 31. juli 2012 #11 Skrevet 31. juli 2012 Det spørs hvor stor toleranse du har for idioter. De fleste andre har ingen lille Lunvik som vår krangleside. Eller så kan du jo gå dit man mener grasset er grønnere og gjøkene galer i synk, nemlig Vitytes.no. Du er ikke der???
Gjest amandine Skrevet 31. juli 2012 #12 Skrevet 31. juli 2012 Det spørs hvor stor toleranse du har for idioter. De fleste andre har ingen lille Lunvik som vår krangleside. Eller så kan du jo gå dit man mener grasset er grønnere og gjøkene galer i synk, nemlig Vitytes.no. Du er ikke der??? For det blir litt mye for meg, tror jeg. IUten at jeg vet hva jeg snakker om, for en gangs skyld
Gjest sug lut Skrevet 31. juli 2012 #13 Skrevet 31. juli 2012 Det spørs hvor stor toleranse du har for idioter. De fleste andre har ingen lille Lunvik som vår krangleside. Eller så kan du jo gå dit man mener grasset er grønnere og gjøkene galer i synk, nemlig Vitytes.no. Du er ikke der??? Er du gal - been there, done that og alt sånt, det var et paranoideforum uten sidestykke og med sikkerhetshull større enn Ibsenhuset.
Patetica fåkksi Skrevet 31. juli 2012 #14 Skrevet 31. juli 2012 Vi krangler vi, så det ljomer. Bare ikke med hverandre, og ikke her inne.
Studine mevik Skrevet 1. august 2012 #15 Skrevet 1. august 2012 Det spørs hvor stor toleranse du har for idioter. De fleste andre har ingen lille Lunvik som vår krangleside. Eller så kan du jo gå dit man mener grasset er grønnere og gjøkene galer i synk, nemlig Vitytes.no. Du er ikke der??? Er du gal - been there, done that og alt sånt, det var et paranoideforum uten sidestykke og med sikkerhetshull større enn Ibsenhuset. hva har Ibsenhuset med saken å gjøre?
Gjest sug lut Skrevet 1. august 2012 #16 Skrevet 1. august 2012 Det spørs hvor stor toleranse du har for idioter. De fleste andre har ingen lille Lunvik som vår krangleside. Eller så kan du jo gå dit man mener grasset er grønnere og gjøkene galer i synk, nemlig Vitytes.no. Du er ikke der??? Er du gal - been there, done that og alt sånt, det var et paranoideforum uten sidestykke og med sikkerhetshull større enn Ibsenhuset. hva har Ibsenhuset med saken å gjøre? Før Ibsenhuset ble parkeringshus var det et gigantisk hull. Lenge. Ergo er det et godt mål på hvor stort et hull er.
Studine mevik Skrevet 1. august 2012 #17 Skrevet 1. august 2012 Vi har nemlig Ibsenhuset her jeg bor også og det er langt i fra et parkeringshus og har heller ikke vært et stort hull så måtte vite hva du snakket om siden jeg regnet med at du snakket om noe annet enn det Ibsenhuset jeg er kjent med.
Gjest Toxic Skrevet 2. august 2012 #18 Skrevet 2. august 2012 Å krangle bare for kranglingens skyld er ikke like givende. Men for noen År siden, da kranglesiden var overbefolket av anonyme, trygdesnyltende, canestenavhengige kalkunfitter med celullitter store som krateret til Hekla, som lurte pÅ hvordan de best kunne karre til seg penger, lure barnefaren opp i stry osv, da var det litt mer Å ta tak i her kan du si
Frenzia Skrevet 2. august 2012 #19 Skrevet 2. august 2012 Å krangle bare for kranglingens skyld er ikke like givende. Men for noen År siden, da kranglesiden var overbefolket av anonyme, trygdesnyltende, canestenavhengige kalkunfitter med celullitter store som krateret til Hekla, som lurte pÅ hvordan de best kunne karre til seg penger, lure barnefaren opp i stry osv, da var det litt mer Å ta tak i her kan du si Du beskriver Kranglesiden pÅ BiM... Det var i alle fall slik der inne da jeg ved en glipp trykket feil i vinter da forumet plutselig ble nytt. Jeg avla en ed om Å aldri gÅ inn dit noe mer, jeg har fremdeles mareritt, sÅ jeg kan ikke garantere at det er slik der i skrivende øyeblikk. Men det er det nok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå