Gå til innhold

P-SRØYTE..noen erfaringer??


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg vurderer å starte med p-sprøyte,men hvordan er det i starten?mye blødninger og slik eller stabiliserer det seg fort?og hvis man starter med den midt i syklusen vil man da få mensen som vanlig eller blir den utsatt??

takker for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :) Jeg begynte på p-sprøyta da jeg var 19 og gikk opp 25 kilo på fire måneder. Stabliserte seg veldig fort ved blødninger. Var helsestasjon som skrev denne ut til meg, men legen min ville aldri anbefalt denne for de som ikke var over 40. Så tok meg to år å bli kvitt kiloene for sprøyta lagde ubalanse ikroppen min. Så den var ikke noe for meg, men gjelder så klart ikke alle :)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Gikk opp 25 kg jeg og på noenlunde like kort tid. Jeg fikk den som 16åring fordi mamma sa at jeg måtte be om det, og da fikk jeg det... Smart :) Jeg har ikke gått ned igjen, for å si det sånn!

 

Sluttet å blø og blødde ikke på et år... Da slutta jeg med den pga vekta.

Skrevet

Mensen kom ikke i det hele tatt, jeg fikk en sinnsyk appetitt, la på meg og det tok meg et og et halvt år å bli gravid etter den :P

Skrevet

Tja, jeg begynte med p-sprøyte i november-11.......Nå sitter jeg her, 40 år, nr 5 kommer om 5 uker....så lite troverdig mht sikkkerhet for meg iallefall:))

Skrevet

Samme erfaring som de andre ang vektøkning (13 kg på noen mnd). Legen jeg fikk etterpå sa at p-sprøyte ikke er anbefalt til relativt unge jenter...

Hadde ikke mens det året jeg tok sprøyta.

Skrevet
Tja, jeg begynte med p-sprøyte i november-11.......Nå sitter jeg her, 40 år, nr 5 kommer om 5 uker....så lite troverdig mht sikkkerhet for meg iallefall:))
Ble du gravid på P-Sprøyte? Altså, hadde du tatt 1 sprøte hver 3. mnd da? For den sprøyten varer vel bare i 3 mnd eller?
Skrevet
Tja, jeg begynte med p-sprøyte i november-11.......Nå sitter jeg her, 40 år, nr 5 kommer om 5 uker....så lite troverdig mht sikkkerhet for meg iallefall:))
Ble du gravid på P-Sprøyte? Altså, hadde du tatt 1 sprøte hver 3. mnd da? For den sprøyten varer vel bare i 3 mnd eller?

 

Jeg ble gravid 14 dager etter jeg tok den første sprøyta. Nå har jeg ekstremt lett for å bli gravid men den skal jo være tilnærmet 100 % sies det.

 

Så her blir det sterilisering nå ;))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...