Anonym bruker Skrevet 31. juli 2012 #1 Skrevet 31. juli 2012 Sitter og ser på henne nå, og kom til å lure på det.. Er det noen som vet?
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 31. juli 2012 #2 Skrevet 31. juli 2012 Sitter og ser på henne nå, og kom til å lure på det.. Er det noen som vet? Ja ho ble voldtatt som yngre, ble gravid og tok abort. var noe som skjedde under inngrepet som gjorde at hun ikke kunne få barn igjen..om jeg ikke husker helt feil.
Lille♥mitt Skrevet 31. juli 2012 #3 Skrevet 31. juli 2012 Sitter og ser på henne nå, og kom til å lure på det.. Er det noen som vet? Ja ho ble voldtatt som yngre, ble gravid og tok abort. var noe som skjedde under inngrepet som gjorde at hun ikke kunne få barn igjen..om jeg ikke husker helt feil. Omg!!
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 31. juli 2012 #4 Skrevet 31. juli 2012 Sitter og ser på henne nå, og kom til å lure på det.. Er det noen som vet? Ja ho ble voldtatt som yngre, ble gravid og tok abort. var noe som skjedde under inngrepet som gjorde at hun ikke kunne få barn igjen..om jeg ikke husker helt feil. Omg!! Beklager, husket helt feil her.... hun mistet barnet, og etter det samt at hun hadde en forferdelig barndom selv, så ville hun ikke ha barn.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2012 #5 Skrevet 31. juli 2012 Hun ble gravid som 14-åring og barnet døde.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2012 #7 Skrevet 31. juli 2012 13.04 Hvor har du det fra at hun er lesbisk? Hun fikk ett barn som døde ikke lenge etter fødsel. Og fra det så hun seg selv som dårlig mamma-matriale.
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 31. juli 2012 #8 Skrevet 31. juli 2012 Hun ble gravid som 14-åring og barnet døde. Stemmer det herre som jeg suller og tuller men hadde litt rett da
Frenzia Skrevet 31. juli 2012 #9 Skrevet 31. juli 2012 Fy flate, nå må jeg se til å gjøre noe annet fornuftig enn å sitte her, for jaggu begynte jeg å søke opp info om Oprah for å få bekreftet det jeg trodde om at hun var blitt seksuelt misbrukt som barn, og som også er en medvirkende årsak til at hun i voksen alder har valgt å ikke få barn, og da leste jeg litt på Wikipedia, og der står det om TV-selskapet hennes Harpo. Jeg har ikke skjønt at Harpo er Oprah baklengs!!! Jeg; ordspillfantasten, kryssorddronningen, rebusløseren, bokstavsliteren, krypteringsnøkkelfetisjisten... Argh...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå