Anonym bruker Skrevet 31. juli 2012 #1 Skrevet 31. juli 2012 er så glad i å gå i kjoler, spesielt om sommeren men det blir jo så vanskelig i forhold til amming.. har dere noen "triks" eller dropper dere kjolen? ammekjoler blir for dyrt..
Krumelur Skrevet 31. juli 2012 #2 Skrevet 31. juli 2012 Hatt samme problem i sommer ja. Bare brukt de kjolene som kan brettes ned over bare en pupp, selv om det kanskje ikke blir så diskret. Kan jo ikke akkurat hepse kjolen over hoftene;) Neste sommer blir det kjoler (og vin) for alle pengene, da skal jeg verken være gravid eller amme:)
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2012 #3 Skrevet 31. juli 2012 Jeg sørger for å ha med en stor gulpeklut el l, og fester den i bhstroppen på skuldra, så den skjuler den puppen som er ute av kjolen. Ingen problem, ammer mye i kjole:-)
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2012 #4 Skrevet 31. juli 2012 Brukte kun kjoler med "myk strikk" øverst så jeg kunne brette den ned og dra ut en pupp. Eller sånn "Omslags overdel". Altså at den ene puppe dekkeren går over den andre i en V om du overhodet skjønner hva jeg snakker om Hehe. Også brukte jeg evt en gulpeklut å dekke over puppen med eller et luftig pledd med store hull.
Brno 08,09, + 12:) Skrevet 31. juli 2012 #6 Skrevet 31. juli 2012 billig også, under 300 kr tror jeg...
Magia Skrevet 31. juli 2012 #7 Skrevet 31. juli 2012 Jeg brukte aldri klær spesialdesignet for å amme i. Jeg bare velta (hehe, det hørtes fælt ut) puppen over kanten på vanlige topper og kjoler. Sjenansen forsvant fort, og jeg fikk aldri noen stygge blikk uansett hvor jeg var og amma. Det er jo da et must at kjolen ikke har stiv søm helt oppe i halsen, da, men ellers er det ikke noe problem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå