Gå til innhold

kjole og amming

Anbefalte innlegg

Skrevet

er så glad i å gå i kjoler, spesielt om sommeren men det blir jo så vanskelig i forhold til amming.. har dere noen "triks" eller dropper dere kjolen? ammekjoler blir for dyrt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hatt samme problem i sommer ja. Bare brukt de kjolene som kan brettes ned over bare en pupp, selv om det kanskje ikke blir så diskret. Kan jo ikke akkurat hepse kjolen over hoftene;) Neste sommer blir det kjoler (og vin) for alle pengene, da skal jeg verken være gravid eller amme:)

Skrevet

Jeg sørger for å ha med en stor gulpeklut el l, og fester den i bhstroppen på skuldra, så den skjuler den puppen som er ute av kjolen. Ingen problem, ammer mye i kjole:-)

Skrevet

Brukte kun kjoler med "myk strikk" øverst så jeg kunne brette den ned og dra ut en pupp. Eller sånn "Omslags overdel". Altså at den ene puppe dekkeren går over den andre i en V om du overhodet skjønner hva jeg snakker om :P Hehe. Også brukte jeg evt en gulpeklut å dekke over puppen med eller et luftig pledd med store hull.

Skrevet

Ellos selger ammekjole!!!

Skrevet

billig også, under 300 kr tror jeg...

Skrevet

Jeg brukte aldri klær spesialdesignet for å amme i. Jeg bare velta (hehe, det hørtes fælt ut) puppen over kanten på vanlige topper og kjoler. Sjenansen forsvant fort, og jeg fikk aldri noen stygge blikk uansett hvor jeg var og amma.

Det er jo da et must at kjolen ikke har stiv søm helt oppe i halsen, da, men ellers er det ikke noe problem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...