Anonym bruker Skrevet 31. juli 2012 #1 Skrevet 31. juli 2012 http://www.piasverden.com/2012/07/lykkelig-som-faen.html#comment-form Andre som kjenner seg igjen? Beste jeg har lest på lenge!
magica fra tryll Skrevet 31. juli 2012 #2 Skrevet 31. juli 2012 Hahaha;) Hærlig!! Ble rent inspirert til å skrive "Den virkelige historien om ferien med en haug med unger og to halvgamle foreldre over 40 i varierende vær på Østlandet"
magica fra tryll Skrevet 31. juli 2012 #4 Skrevet 31. juli 2012 Den var bra synd at barn blir saann ???
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2012 #5 Skrevet 31. juli 2012 Hvis barna mine blir like oppegående og fine (altså fine som i fine inni seg) som Pia sine når de blir store, så er jeg evig takknemlig!
Gjest Ingen skal få! Skrevet 31. juli 2012 #6 Skrevet 31. juli 2012 Ah, ferie. Vi hadde en nydelig tur til Kristiansand - det skortet selvsagt på sinte barn, det var ikke tvillinger i baksetet som prøvde å ta livet av hverandre.. Mor ble ikke stresset og kjørte litt for fort gjennom gjennomsnittsmålingen og det var absolutt ikke antydning til krangling i dyreparken - barna gikk selvsagt pent på rad uten å krangle..... Neste år leier jeg nanny.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå