Gå til innhold

Er det farlig...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

å stå å lage mat ved en gasskomfyr hele dagen da man er gravid? Lukter jo gass hele tiden så man puster jo inn denne gassen...Føler selv at det ikke er no bra, men aner ikke....Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lukter det gass?? Jeg har også gasskomfyr, men det lukter ingenting av den. Mange steder i verden har de jo kun gass, så tror nok ikke det er farlig;) Men det skal vel ikke lukte???

Gjest Aprikos Syltetøy
Skrevet

Hmmm... Moderne gasskomfyrer som det lukter gass av? Jeg har ikke så mye peil på gasskomfyrer... Men om det lukter gass av den ville jeg vurdert en elektrisk en...

Skrevet

Jeg jobber på et storkjøkken....Så det skal foråpentligvis ikke være noe galt med den...men kanskje nesen min er utrooooolig sensitiv??heh....Lukter det ingen verdens ting da dere lager mat på deres?hmmm

Skrevet

Nei, det lukter ingen verdens ting. Er kjempefornøyd med gass:)

Gjest Tullmusa83
Skrevet

Kjenner gasslukt av storkjøkken gasskomfyrene selv.

Tror det blir litt større konsentrasjoner på profesjonele ovner.

Ville spurt legen jeg. Her får du bare synsing.

Skrevet

Jeg har spurt legen, men hun visste rett og slett ikke....Hvem kan jeg evt spørre da?? Jeg var gravid i fra mars-mai i år, men dette endte i ma....er så redd for at det har med denne gassen å gjøre at jeg liker ikke å være på jobb nå....Skulle hatt et sikkert svar på at det er trygt....

Gjest Tullmusa83
Skrevet

Hvis du føler deg utrygg. Må du få lege. Arbeidsgiver og nav til å ha møte med deg. Du har rett på tilretteleging eller svangerskapspenger hvis arbeidet ditt er tilfare for graviditeten.

Dette syns jeg ikke er noe legen burde undersøke i stedet for bare å si vet ikke.

Skrevet

Ja, jeg må finne ut noe ang dette på ett eller annet vis! Legen sa at hun TRODDE ikke at dette hadde noe å si, men visste ikke....dermed ble det ikke mer snakk om det....Dette var i mitt forrige svangerskap, før MA...mulig hun svarer annelredes da jeg kommer dit igjen nå....Er akkurat blitt gravid igjen så har ikke vært der enda....

Skrevet

Hva med å ta kontakt med selskapene som leverer gass og de som lager komfyrene. Kan hende de kan svare deg.

Skrevet

Ja, det kan jeg evt gjøre!!:) Takk for tips! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...