maryM Skrevet 31. juli 2012 #1 Skrevet 31. juli 2012 Ser at flere sier at de bruker tusj -men hvor da? Har gjerne mørke sko hvor det blir vanskelig å se tusjen... Merker dere inni sålen f.eks? Skriver dere tlf nr også eller kun navn?
Babyønske �� Skrevet 31. juli 2012 #2 Skrevet 31. juli 2012 Jeg bruker merkepenn og klistrelapper. Skriver/merker på innsiden av skoen, på og under sålen. Ser det er lett for at lapper faller av og tusj/penn viskes ut, derfor merker jeg litt ekstra.
camilla^ Skrevet 31. juli 2012 #3 Skrevet 31. juli 2012 Har barn med navn ingen andre har i barnehagen, så jeg har bare skrevet navnet på barnet inne i skoa med tekstil tusj. Har i mange forskjellige farger, noen av de synes også litt på mørke sko. Skriver også navnet på utsiden av skoa, hvor kommer ann på hvor det passer. Men som oftes på sålen, men godt synlig. Har pleid å skrive med kulepenn.
Vogndilla Skrevet 31. juli 2012 #4 Skrevet 31. juli 2012 Sort eller hvit sprittusj, kommer Ann på fargen på skoen:)
Dorrimor ♂♂ Skrevet 31. juli 2012 #5 Skrevet 31. juli 2012 Bruker også sprittusj. F.eks vikingstøvler er jo så mørke både inni og utapå, m har en hvit stripe på utsiden. Da skriver jeg navnet på barnet der. Samme med skoene, gjerne både utapå og i sålen eller langs kanten inni. Noen mener vel at d er stygt m navn på utsiden, m jeg et mer opptatt av at d skal være enkelt for dem i Bhg å se at d er mitt barn sine sko.
Giss Skrevet 1. august 2012 #6 Skrevet 1. august 2012 Jeg bruker strykelapper, som jeg stryker på innsiden av skoen enten på undersiden av "flappen" eller rett unner kanten ved anklen. Jeg har ikke opplevd at de har fallt av. En enkelt gang ble skriften slitt av men da satte jeg nye i og der var ikke flere problemer.
Studine mevik Skrevet 1. august 2012 #8 Skrevet 1. august 2012 Bruker stort sett sprittusj, men har også merket noen sko med en liten tråd. Vi har barna i en liten barnehage med maks 15barn, så er sjelden det blir noe krøll og barnehagen vet at om det er grønn tråd på noe så er det vårt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå