Anonym bruker Skrevet 30. juli 2012 #1 Skrevet 30. juli 2012 Selv irriterer jeg meg over alt det samme som dere irriterer dere over på facebook. Trenings-, mamma-, fjortisforelskelseforhold- statuser på facebook osv. Selv er jeg ganske passiv på facebook, i frykt for å være til irritasjon for noen. Hva er egentlig greit å poste om man ikke kan skryte over av man har trent, laget hjemmelaget middag fra BUNN av, bilder av ungene til en hver tid, lykkelige forhold som kun er lykkelige på facebook, matbilder osv? Jeg trener relativt sjelden, så det er klart jeg har lyst å skryte når jeg først har tatt meg en tur, hehe, men gjør det ikke likevel, siden jeg ikke klarer de statusene selv Hva syns du man skal skrive om på facebook?
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2012 #2 Skrevet 30. juli 2012 Folk må jo få utlevere hele livet sitt, om det er det virkelige liv, eller om det er et late som liv, de beskriver der. Jeg har bare null, niks og nada interesse å lese om naboen sine middagsretter, eller treningsturer. Jeg er ikke spesielt intressert i å se på bilder av andres barn. Eller ikke for å snakke om bikkjer. Jeg har enda mindre interesse å fortelle til alle som måtte kjenne meg at jeg spiste svinekoteletter til middag i dag, eller at jeg klippet gresset. Jeg er ikke på facebook, og har ingen planer om å være der. Ser intet intressant i det. Har forsøkt, men ser virkelig ikke driven.
Soon to be mum Skrevet 30. juli 2012 #3 Skrevet 30. juli 2012 Jeg liker statuser som er humoristiske. Det kan også godt være statuser om trening og matlaging, men ikke hver eneste dag, og hvis set også er formidlet med humor er det bra.
**lykke!!** Skrevet 30. juli 2012 #4 Skrevet 30. juli 2012 Jeg er heller ikke på Facebook, og jeg forstår ikke hvorfor folk utbroderer seg slik mange gjør, tror de virkelig at alle andre er interessert i hva de har spist til middag? Men jeg sier at jeg bare ikke forstår, hva folk vil legge ut bryr meg egentlig fint lite så lenge de ikke legger ut bilde av min familie!
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2012 #5 Skrevet 31. juli 2012 Liker når folk legger ut veldig interessante nyhetssaker, så slipper jeg å lese alle nettavisene hver dag. Får jo uansett med meg hovedsakene. Og så folk som har spesielle interesser f.eks naturfotografering - ting som andre KAN TA DEL i, kan legge ut interessante artikler og bilder, oppskrifter osv. som eg ikke hadde funnet på egen hånd, fordi jeg er ikke på de nettsidene. Og så ett og annet blinkskudd av barn, hund, barndomshjemmet osv. er jo kult, men ikke så gøy å se det femtende bildet av lillegutt som spiser snop og ser på tv, liksom.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2012 #6 Skrevet 31. juli 2012 Er en(kun en) av mine bekjente som legger ut interessante linker til aktuelle samfunnsspørsmål. Ellers var det en som la ut et bilde av et trommesett 24/12 med underteksten, takk for julegaven mormor!
Major HotLips Houlihan Skrevet 31. juli 2012 #7 Skrevet 31. juli 2012 Jeg syns det meste er spiselig på Facebook, bare det ikke kommer samme oppdateringa hver gang. Spesielt liker jeg de som er litt humoristiske og selvironiske
HeltAnonym Skrevet 31. juli 2012 #8 Skrevet 31. juli 2012 Altså, jeg synes det er greit å legge ut treningsstatuser, hva man har til middag, at man er lykkelig, ting ang graviditet og barn osv.. MEN når det blir 4-5 statuser PER DAG, da blir det mye Så jeg sier at det meste er greit å poste, så lenge det ikke blir for mye av det gode
bobbelfru Skrevet 31. juli 2012 #9 Skrevet 31. juli 2012 Folk kan legge ut hva de vil! Men jeg er dritt lei bilder av hunder og katter!
Tabitha Skrevet 31. juli 2012 #10 Skrevet 31. juli 2012 Folk virker smarte hvis de viser interesse for samfunnsspørsmål. Men hvis de har et helt annet standpunkt enn mitt, føler jeg det er litt ubehagelig. Så det beste er venner som mener nøyaktig det samme som meg Jeg liker å se hvordan barna deres utvikler seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå