ellen-propellen Skrevet 30. juli 2012 #3 Skrevet 30. juli 2012 iPhone Veldig fornøyd. Den virker alltid
Niccoline *savner_kulemage* Skrevet 30. juli 2012 #4 Skrevet 30. juli 2012 Samsung galaxy s 2 hvis du vil ha en veldig bra mobil, og spare noen tusen. Var fjorårets bestselger og testvinner. Samsung galaxy s 3 hvis du vil ha det beste og vil betale 5-6000 for den uten abo.
2 hjertegull :) Skrevet 30. juli 2012 #5 Skrevet 30. juli 2012 Samsung galaxy s 2 hvis du vil ha en veldig bra mobil, og spare noen tusen. Var fjorårets bestselger og testvinner. Samsung galaxy s 3 hvis du vil ha det beste og vil betale 5-6000 for den uten abo. Jeg har S2, og kan også anbefale den!
3 nøtter til Askepott Skrevet 31. juli 2012 #6 Skrevet 31. juli 2012 S3, evt s2 hvis du ikke vil bruke så masse penger. Ikke kjøp Iphone, den er dårligere enn s2 til og med.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2012 #7 Skrevet 31. juli 2012 V i har iPhone og s2 i familien, ville absolutt gått for iPhone.
*KlaraKu* Skrevet 31. juli 2012 #9 Skrevet 31. juli 2012 Kan virkelig IKKE anbefale samsung. Har kun hatt problemer med den og det har 3 av mine venner hatt også. kommer aldri til å kjøpe den i igjen. Derimot har jeg hørt mye bra om htc tlf har ingen erfaring selv med den da.
Gjest Hercule Poirot Skrevet 31. juli 2012 #10 Skrevet 31. juli 2012 Kan virkelig ikke anbefale iPhone, noe mer krøkkete har ikke jeg vært borti. HTC Sensation har jeg, min neste telefon blir en HTC One X. HTC er utrolig enkelt å ha med og gjøre. Selvinstruerende, snill og grei.
♣ Christiane ♣ Skrevet 31. juli 2012 #11 Skrevet 31. juli 2012 Jeg har Samsung S3, og det er den beste telefonene jeg har hatt hittil. Min fjerde Samsung, og aldri hatt noe problemer med de overhodet. Min forrige telefon var en Sony Ericsson Experia Arc ( den var bra, men låste seg under oppdatering + litt annet småtull. ) Hvilken telefon du velger bør jo vurderes ut i fra hva du skal bruke den til. Trenger du mye jobb ting på den, mail, dokumenter osv så er jo HTC best, vil di ha musikk, filmer, surfe osv så er det mye å velge mellom. Iphone er nå akterutseilt av de nye smarttelefonene på markedet, så ville ikke kjøpt den med mindre de kommer med en ny og bedre utgave snart. ( men Iphone fans er nå ihuga tilhengere uansett har jeg på følelesen av )
Meg og alle gutta Skrevet 31. juli 2012 #12 Skrevet 31. juli 2012 Jeg og samboeren har kanskje vært max uheldig, men vi kjøpte begge samsung s3 for noen uker siden. Han kjøpte sin først, og hadde den en uke, så var han uheldig å miste den ut av lomma og ned på parketten. Det tålte den ikke, og skjermen ble ødelagt, sprakk og ble grønn og man kunne ikke lenger bruke telefonen. Da dette skjedde ventet jeg på min da han i utgangspunktet var veldig fornøyd med telefonen og kunne anbefale den på d varmeste. Da min kom var det masse feil med den, video avspilling virket ikke, den eneste knappen foran på telefonen virket ikke, og fikk jeg et ubesvartanrop så ble det stående tiltross for at jeg slettet anropet i loggen. Stod til slutt at jeg hadde 8 ubesvarte anrop. Hadde den bare noen dager, før jeg fikk sendt den tilbake til reparasjon. Så nå sitter vi begge her med våre gamle telefoner:p Han har forøvrig en LG p500 som har tålt mye og vært en bra telefon, jeg en experia x10 som er søppel. Den lever sitt eget liv og touchen henger seg bare du tar på telefonen m varme hender eller om du er LITT fuktig på hendene osv. Har egentlig ikke noe å anbefale, men dette var våre erfaringer.
#Ariadne# Skrevet 31. juli 2012 #13 Skrevet 31. juli 2012 iPhone . Genialt enkelt. Står også for en støyt. Har to små som låner , så den går i gulvet innimellom :-)
DareDevil Skrevet 6. august 2012 #14 Skrevet 6. august 2012 Her er en objektiv vurdering av telefoner, og iphone kommer ikke godt ut - gammelt operativsystem, tåler lite og liten skjerm, samt overpriset. Det er langt bedre og spennende telefoner å få tak i nå. http://sandkassa.blogspot.no/2012/08/skal-jeg-kjpe-iphone-smartphone-med.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå