Gå til innhold

Har barna dine lange dager i bhg? u/t

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

0730 - 1700.. . Vi jobber fullt begge foreldre, og har reisevei, så det er vanskelig å få det til på noen annen måte, men ja, det er lange dager. .

Skrevet

10-15.30/16 stort sett.

Skrevet

Nå er jeg hjemme med minste, så da blir det 5 timer for dagen, når vi begge er i jobb blir det 5-7 timer for dagen. Jeg har nå tatt eldste ut av bhg og skal ha begge hjemme i to år, spent på hvordan det går!

Skrevet

07.50 til 16.10 tre dager i uken. Jeg jobber turnus, -derfor kan vi gjøre det slik.

Skrevet

Noen dager har de lange, andre dager har de korte, alt ettersom det passer best. Så i løpet av en to ukers periode har de gjerne halvparten som fulle dager, og resten blir de gjerne levert til lunch, eller de blir hentet tidlig.

Men oftere er det at de blir levert seint. I perioder kan jeg levere dem klokka 9.30 hver dag, og hente normalt tid, sånn mellom 4 og halv fem.

Skrevet

bruker å levere rundt 9 - 9.30 og hente igjen ca 14.30 - 15.00

De dagene jeg leverer kl 9 og henter 15 har jeg skikkelig dårlig samvittighet.

Jeg jobber ikke, er ufør og trenger de timene for meg selv. Har også ett eldre barn som er autist og krever veldig mye av meg. (føler for å forklare hvorfor vi bruker barnehage når jeg er hjemme... :P )

Gjest Mamma til 3 små Gull
Skrevet

Er hjemme i perm nå, så storesøster har halv plass i bhg. Da er hun fra 09.30-15.00.

Etter jul begynner jeg i jobb igjen, så da blir det lengre dager (07.00-16.00) når jeg og sambo er på jobb. Jeg jobber turnus, så blir til å ha de hjemme og gi dem kortere dager når jeg har mulighet til det :)

Skrevet

Fra 07.20 til 16.10 som regel, jobber 8-16, så eldste blir kjørt på sfo 07.30 ffor å få det til å gå opp i opp.

Skrevet

Ca fem timer om dagen tre til fire dager i uka. (sover en av de timene)

Skrevet

Mellom 5 og 7 timer, som regel 5 timer 2-3 dager i uken og 7 timer i to dager.

Mannen har litt fleksibel arbeidstid og jeg jobber redusert (hver dag, men 6-timers dag)

Gjest Kira med en av hver
Skrevet

Det varierer veldig etter hvordan vi jobber, men stort sett mellom kl 09 og 15.

Skrevet

Ja. Vi jobber 8-17 så barna (2stk som er 1.5 år og 3.5 år) er i barne hagen fra ca 7.45 til 17.15. Om vi ikke er i permisjon eller har ferie, da er de begge hjemme.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Nå er det 8-14.30, men når jeg begynner å jobbe 100 blir det fra 7.30-15.30 på sommeren og 7.30-16 på vinteren

Skrevet
...

Altfor lange. Leverer de cirka 8 og henter en gang mellom 15 og 1630, alt etter når jeg er ferdig på jobb.

Skrevet

ca 9-9.30 - 15.30-16

Skrevet

De er der i ca 7 timer på normale dager, fra rundt 8.30 til 15.30. Begge jobber fullt, men har noe fleksibel arbeidstid og bytter på å levere og hente.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...