Gå til innhold

Er det full krig her inne mellom nick og anonym?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken side er du på?

Videoannonse
Annonse
Gjest lillemor og lillefrøken
Skrevet

Det er helt greit å være anonym så lenge man ikke slenger dritt. Slik drittkasting er forøvrig ikke hyggelig fra noen med nick heller, men da vet man i det minste hvem man har å gjøre med.

Skrevet

Det er da ikke krig selv om noen er uenige.

Skrevet

Noen ganger er jeg anonym, andre ganger ikke. Nå velger jeg å være upopulær for ikke å få svi pga egen mening. Andre ganger bruker jeg nick, når det er diskusjoner hvor jeg ikke blir brent fordi jeg har en egen mening. Mange er flink å "skyte" de som velger å bruke nick, for det er mye lettere å "ta" dem. Når man er anonym er alle vandt med at det kommer mye søppel for å provosere.

Jeg holder med begge sidene, for når man trenger hjelp og råd får man like gode svar fra anonyme og de med nick :)

Skrevet

Jeg vil ikke være med på krig men..... Pleier å signere MED nick

Gjest Mentha
Skrevet

Det har ingenting å si om man er anonym eller signerer med nick (man er da tross alt anonym med nick også, i alle fall så anonym som man vil være), så lenge man argumenterer saklig og ikke slenger dritt.

Problemet med anonyme er at de er vanskelige å skille fra hverandre, og dermed blir det fort til at alle blir skjært over en kam når noen er ufine. Så det kan vel heller sies som at noen råtne epler ødelegger for hele kurven.

Skrevet

Signerer alltid med nick, men synes de fleste anonyme er greie folk. Det som provoserer meg er de som bruker anonymknappen til å komme med personhets, men det kan like gjerne være en som ellers bruker nick som står bak.

De som svarer anonymt på hva de hadde til middag forundrer meg, men det plager meg ikke (spesielt ikke om jeg får en middagside :) ).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...