Anonym bruker Skrevet 30. juli 2012 #1 Skrevet 30. juli 2012 Jeg tror ikke noen av mine venner er inne på forumene til bim/dib. Det er hvertfall ikke noe vi prater om i vennekretsen min, så derfor synes jeg det er litt pinlig og holder godt kjeft om det. Hva med dere andre? Vet vennene deres at dere er her innpå, og er det noe dere prater om?
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 30. juli 2012 #2 Skrevet 30. juli 2012 Noen vet det, noen vet det ikke. Har sagt det når det har kommet opp i samtale, men ikke noe jeg sier sånn helt ut av det blå
Mrs Smith Skrevet 30. juli 2012 #3 Skrevet 30. juli 2012 Nei prater ikke om det ! Hadde jeg fortalt hvor mye tid jeg bruker her, hadde de garantert blitt overrasket. Men hvem vet, kanskje noen av de også er her.. ;-)
einog2 Skrevet 30. juli 2012 #4 Skrevet 30. juli 2012 For meg er det ikke pinlig.. holder det fint hemmelig.. hvorfor mener du det er pinlig? venter du ikke barn eller har du ingen barn i det hele tatt?
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2012 #5 Skrevet 30. juli 2012 Tror faktisk de fleste av vennene mine er her inne som har barn Hender vi prater om det, men sjeldent. De vet at jeg er bruker her hvertfall, er jo ikke noe verre enn å sitte på facebook.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2012 #6 Skrevet 30. juli 2012 Haha, nei det holder jeg tett om gitt! Piiiinlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå