Gå til innhold

Flere ryttere her? (samme som 1.tri)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er det flere ryttere her?

Selv har jeg tre hester og er spent på hva kroppen syns om ridningen og alle forandringene.

Foreløpig går det veldig bra. Er kun 8 uker og fosteret er godt beskyttet inni meg. Er heller ikke redd, men lurer jo veldig på om jeg plutselig blir superpysete :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også rytter... har også 3 hester...

Jeg har ikke ridd siden positiv test. Mest fordi mannen min, som ikke rir, ikke ønsket at jeg skulle, og jeg følte at jeg måtte respektere det..hadde lege og jordmor med skremselshistorier og da hadde jeg ingen argumenter mot mannen min heller..Men er jo mange som rir selv om de er gravide, da.. Og det skal sies at vi kun er hobby ekvipasjer da, så går greit om han får litt fri utenom det venner og sånn rir.. og nå koser han seg på beite..

Men du, som jeg savner å ri. Jeg er nå uke 29 + 4, og gleder meg som en gal til å ri igjen...

• 2 uker senere...
Skrevet

Det er ingenting å tenke på :-) Vi har seksten hester, jeg har en som jeg rir og konkurrerer med. Jeg rei til det var tre uker igjen til termin, da fikk jeg vondt i bekkenet og orka ikke mer. Men jeg var i stallen, satte ut og inn hester, fora og måka alt ifra fem til tolv bokser hver dag helt fram til fødselen :-) Var ferdi i stallen ni på kvelden, sønnen min er født halv elleve formiddagen etter :-) Jeg var ikke redd under svangerskapet, og har vel egentlig ikke blitt så mye mer redd etter han ble født heller. Jeg tar bare ikke så mange sjanser lenger, for jeg tenker jo litt på at lm det skulle skje meg noe, så er det ikke bare meg det går utover lenger :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...