Anonym bruker Skrevet 30. juli 2012 #1 Skrevet 30. juli 2012 Hos en normal frisk dame der alt fungerer som det skal selvfølgelig. Synes å huske jeg var hos legen på nyåret dette året, og da satt den fint. Jeg har nemlig stor panikk for å bli gravid igjen, jeg er i mot abort, men hadde ikke orket et barn til. Jeg fikk satt inn hormonspiralen i januar 2009. Har sjekket den ca hvert år. Hvor lenge kan den sitte? Må jeg skifte den ut snart. En kjapp hoderegning så har den når altså sittet hos meg i 3.5 år...?
Verbena Skrevet 30. juli 2012 #4 Skrevet 30. juli 2012 Hos en normal frisk dame der alt fungerer som det skal selvfølgelig. Synes å huske jeg var hos legen på nyåret dette året, og da satt den fint. Jeg har nemlig stor panikk for å bli gravid igjen, jeg er i mot abort, men hadde ikke orket et barn til. Jeg fikk satt inn hormonspiralen i januar 2009. Har sjekket den ca hvert år. Hvor lenge kan den sitte? Må jeg skifte den ut snart. En kjapp hoderegning så har den når altså sittet hos meg i 3.5 år...? 5år fikk jeg beskjed om da jeg satte inn min.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2012 #5 Skrevet 30. juli 2012 Hm..får spør en lege. Tenker på å bare skifte den ut nå, men kanskje ingen vits da.
mamma'n til 2 :) Skrevet 30. juli 2012 #6 Skrevet 30. juli 2012 Mener det er enten 5 eller 7 år. Men hør med legen du :-)
Anina Skrevet 30. juli 2012 #8 Skrevet 30. juli 2012 5 år er vel vanlig, men da jeg hadde gått med den i 5 år sa legen min at jeg bare kunne gå med den til mensen kom tilbake igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå