Anonym bruker Skrevet 30. juli 2012 #1 Skrevet 30. juli 2012 Jeg er så fæl med å slite av meg tåneglene. Ender som oftest opp med betennelse og jeg klarer så vidt å trå på tærne pga smerte. Føtterne mine er rett og slett stygge, klarer ikke å spare negler. Er oftest rett etter mensen, og da kan jeg fikle med alt mulig rart. Hvordan i alle dager skal jeg klare å slutte?? Prøver å stoppe meg selv, men når neglene blir lange må jeg klippe.. Da sliter jeg av meg neglene istedenfor å klippe! AU!
Gjest Miryks Skrevet 30. juli 2012 #2 Skrevet 30. juli 2012 (endret) Kall meg gal, men jeg fikk et merkelig happy-sug i magen. Jeg har aldri hørt om andre som sliter med dette. Jeg river hele tiden. Får jeg tak i en flik, så forsvinner den, sammen med litt av neglen.. Har ikke negler igjen på "lilletærne", og begynner å bli smått med negl på de to nestminste også.. Kan ikke gå med sandaler på sommeren, for tærne mine ser jo helt rare ut uten skikkelige negler. Har du noen som kan gi deg en smekk i bakhodet hver gang du begynner? (Ikke det at det har funka på meg. Her har gubben prøvd å avlede meg med sex, og med hodet hans mellom beina, vred jeg ene beinet opp så jeg fikk revet av den hersens fliken....) Endret 30. juli 2012 av Miryks
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå