Anonym bruker Skrevet 30. juli 2012 #1 Skrevet 30. juli 2012 når man går på do og tørker seg etter at man begynt på pencilintabletter som er gule? betyr det at det skiller seg i urinen og at det virker? har uvi var hos legen i dag og har alerede tatt 3 ganger i dag når kan jeg forvente bedring?
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 30. juli 2012 #2 Skrevet 30. juli 2012 (endret) dette har du spurt om før i dag. De skiller seg ut i urinen, men det betyr ikke nødvendigvis at de virker. Sannsynligheten er likevel stor for at de virker, og du vil kjenne bedring i løpet av de første par dagene. Om de setter farge på urinen vet ikke jeg, du får ikke oransje urin av å spise en gulrot. Endret 30. juli 2012 av den perfekte mor
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2012 #3 Skrevet 30. juli 2012 Og du er her heeeele dagen siden du vet at jeg spurte om det samme? ja jeg gjorde det men fant ikke svar da jeg IKKE er så avhengig av denne siden som VISSE andre er. hi
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 30. juli 2012 #4 Skrevet 30. juli 2012 (endret) ja, jeg har faktisk vært innom denne siden mer eller mindre i hele dag. Og jeg er visst ikke alene om det Endret 30. juli 2012 av den perfekte mor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå