Anonym bruker Skrevet 30. juli 2012 #1 Skrevet 30. juli 2012 Jeg er bare så glad i dag, og føler for å dele det med noen Så bestemte jeg meg for å sette meg på skolebenken i år, etter ett år hjemme med mini. Hadde egentllig tenkt å jobbe, men bestemte meg for å søke skole i site liten. Jeg søkte på mange studier, men allerede da var jeg klar over at jeg ikke kunne takke "ja" om jeg fikk skoleplass langt unna. Da svarfristen kom kom jeg ikke inn på det jeg ønsket, så takket nei til de andre plassene- fordi jeg hverken har råd eller mulighet til å flytte så veldig langt. Jeg valgte å sette meg på venteliste, men det skjedde ikke stort. Idag fikk jeg mail, JEG FIKK SKOLEPLASS der jeg ønsket :D Begynte fort å tenke på alt som måtte ordnes, leilighet, barnehageplass, og litt praktiske ting som må i boks før skolen begynner. Så startet leitinga etter plass å bo, og skjønte for at dette ble "prosjekt umulig" da alt lå over prisklassen jeg har råd til. Så ringte jeg inn til studentsamskipnaden eller hva det heter og forklarte situsjonen (søkte studentbolig tidligere og ble satt på venteliste, men takket nei), om at jeg måtte takke nei til leilighet tidligere fordi jeg ikke hadde skoleplass. Fikk til svar at det var rundt 800 på venteliste, men hun skulle se hva hun fikk til. 5 min etterpå ringte hun tilbake, og jeg fikk leilighet rett atme skole og barnehage Så var det barnehage da.. Jeg valgte å ikke søke i den byen,fordi jeg ikke trodde jeg ble til å kom inn. Ringte så til en studentbarnehage, og VIPS så hadde jeg barnehageplass også, gitt Snakk om å være i lykkerus! Skjønner ikke hvorfor alt plutselig skulle ordne seg så lett for meg- etter en del bekymring de siste ukene! Nå kan jeg endelig se frem til ett nytt kapittel, jeg skal få meg en utdanning og rett og slett starte mitt eget liv med meg og den lille
LuksusLiv Skrevet 30. juli 2012 #2 Skrevet 30. juli 2012 Gratulerer så mye, gøy når alt går rette veien. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2012 #4 Skrevet 30. juli 2012 Gratulerer! Du har sikkert god karma, what goes arround, comes arround Lykke til med studier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå