Anonym bruker Skrevet 30. juli 2012 #1 Skrevet 30. juli 2012 Hei! Jeg er 22 uker på vei. I dag fant jeg en flått på meg, denne må jeg ha fått i går siden jeg har vært innendørs i dag. På fredag skal jeg på kontroll til legen, og kommer til å nevne dette da. MEN min mann mener at jeg skal ringe allerede i morgen.. Jeg syns ikke det er nødvendig siden vi fikk ut alt men er litt usikker nå. Er det noen som har kunnskap om dette? Kan det vente til fredag?
Meg og alle gutta Skrevet 30. juli 2012 #2 Skrevet 30. juli 2012 Jeg er i uke 39 nå, og fikk også en flott for noen uker siden. Satt i nakken min i uke 34. Hadde ikke sittet der lenge før vi fikk tatt den bort. Har aldri nevnt noe for legen min jeg. Så på det som et helt vanlig insektsbitt som de fleste av oss opplever om sommeren. Tror ikke det er noe å bekymre seg for, så lenge det ikke dukker opp noen symptomer eller lignende. Kan uansett helt sikkert vente til du skal på kontroll.
Fire småtroll Skrevet 30. juli 2012 #3 Skrevet 30. juli 2012 Legen får jo ikke gjort noe fra eller til så jeg skjønner ikke helt hvorfor du skal ringe lege. Om den karakteristiske røde ringen kommer rundt bittet ringer du selvfølgelig lege, for da må du ha antibiotika, men så lenge det bare er et vanlig bitt uten infeksjon ville jeg ikke stresset meg opp.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2012 #4 Skrevet 30. juli 2012 Ja, var nettopp det jeg tenkte, men godt å få bekreftet at det ikke er noe å gjøre med det nå. Tusen takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå