Gå til innhold

Vanlig å være babysyk raskt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Babyen min er bare 10 mnd og jeg har hatt lyst på en til i mange mnd alt. Problemet er bare at mannen synes det holder med de to vi er så heldige å ha fått. Er det uvanlig å ha lyst på flere så fort eller hvordan har dere andre det? Har inntrykk av at de fleste synes det er mer enn nok med en liten om gangen og at de vil vente en stund.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg fikk veldig lyst på en til nesten med en gang første mann var ute ;) No er gutten blitt over ett år og jeg har (nesten) klart å overtale mannen til å begynne prøvingen. Så krysser fingrene for at jeg får han skikkelig på gli og at det ikje tar så lang tid før spiren sitter :) Vet ikje om det er vanlig eller uvanlig, men sånn hadde jeg det i allefall.

Skrevet (endret)

Jeg ble det tidlig etter nr. 2 var født så når hun var 10 mnd var jeg gravid igjen. La oss kjøre på å bli ferdig med babystadiet mente min mann :-)

Endret av Netti***
Skrevet

Jeg har iallefall aldri hatt lyst på flere småbarn mens jeg hadde småbarn:) Har 3-4 år i mellom mine. Og etter hvert barn har jeg også sagt ALDRI MER, men så har vi visst endt opp med tre barn likevel.

Gjest Gullguttene
Skrevet

Jeg ble babysyk når første var to-tre måneder. Husker jeg bare måtte holde alle de små babyene på babysang og sånn :P Så ble jeg uplanlagt gravid med nummer to, og det var jo jeg bare glad for ettersom gubben ikke var like babysyk som meg :)

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Min er snart fem og jeg har aldri vært et snev av babysyk etter at jeg fikk henne.

Skrevet

Ja! Jeg ble veldig fort babysyk etter at første var født. Så det ble 15 mnd mellom første og andre :D Men nå, snart 4 mnd etter siste fødsel, kjenner jeg at jeg må vente litt før en eventull neste. Men litt babysyk er jeg vel innerst inne fremdeles :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...