Gå til innhold

Bør jeg si noe?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har vært et rent mareritt med min arbeidsgiver etter at jeg ble gravid. Graviditeten var ikke velkommen og arbeidsgiver har gjort mange stygge ting som gjør at saken min nå er på bordet hos arbeidstilsynet.

For kort tid siden fikk jeg melding av en venninne jeg ikke har snakket med på en stund, hun skal begynne i samme firma. Riktignok i en annen avdeling med en annen sjef.

Vingler veldig frem og tilbake om jeg bør fortelle henne noe som helst. Hun fortalte meg om at hun ble behandlet dårlig der hun jobbet før. Tenker at hun kanskje vil høre en helt annen historie når hun begynner og jeg ikke får en mulighet da å komme med min historie. Men vil heller ikke ødelegge den gleden hun har med å begynne for en ny arbeidsgiver.

Hun har riktignok to barn og blir trolig ikke gravid i dette firmaet.

Hva ville dere andre ha gjort og sagt?

Videoannonse
Annonse
Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Om problemene med sjefen din kun er i forbindelse med graviditet og venninna di uansett vil få en annen sjef så tror jeg ikke jeg ville sagt noe om det

Skrevet

Ville ikke sagt noe

Skrevet

I tilfelle hun kommer til å nevne for flere at hun kjenner deg som også jobber der, så ville jeg nok ha sagt noe om en uenighet, men ikke gått i detaljer eller svertet sjefen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...