Anonym bruker Skrevet 30. juli 2012 #1 Skrevet 30. juli 2012 Noen som vet hvor på nette dei selger bh som virkelig løfter brystene? Dei som dei selger på ellos, h&m, virker jo ikke Og jeg har 85D og dei som ser ut som og løfte dei opp, kommer kun i 75. Noen som har store bryster som vet hvor vi får tak i slike bh`er ?
eeeden Skrevet 30. juli 2012 #2 Skrevet 30. juli 2012 Jeg prøvde for en liten stund siden noen stroppeløse fra cubus. de løftet så det holdt. Men jeg har nok ikke like store som deg men verdt et forsøk. hvis ikke finnes det jo spesial butikker:)
Gjest Flora med nr 3 <3 Skrevet 30. juli 2012 #3 Skrevet 30. juli 2012 Bombshell bh fra lindex ! De funker veldig !!
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2012 #4 Skrevet 30. juli 2012 Hva skal du med push up om du bruker 85D? Jeg bruker også 85D og veier 55 kg, jeg føler puppene er altfor voldsomme til meg!! Bruker bare sånne soft bh fra bik bok osv for å gjøre dem så flate som mulig.....
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2012 #5 Skrevet 30. juli 2012 Jeg bruker 75g, i 85 er jo det en e, og handler mest på underverker.no. De har bl a push ups fra wonderbra som virkelig holder det de lover:-) mye andre gode bher i ukurante str også!
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2012 #6 Skrevet 30. juli 2012 Blir det noe fint med push-up i den størrelsen da? Jeg har 85D jeg også og synes de er store nok som det er om jeg ikke skal løfte de oppunder haka i tillegg Jeg har denne i alle fargene og er superfornøyd, puppene får kjempefin fasong http://kappahl.no/ar...ttert_bh_199307
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2012 #7 Skrevet 30. juli 2012 Hva skal du med push up om du bruker 85D? Jeg bruker også 85D og veier 55 kg, jeg føler puppene er altfor voldsomme til meg!! Bruker bare sånne soft bh fra bik bok osv for å gjøre dem så flate som mulig..... Veier du 55 kg og er 85cm rundt brystet? Det hørtes rart ut... Kanskje du burde få målt bh-størrelsen din, mulig du får en a-ha opplevelse:-)
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2012 #8 Skrevet 30. juli 2012 Hva skal du med push up om du bruker 85D? Jeg bruker også 85D og veier 55 kg, jeg føler puppene er altfor voldsomme til meg!! Bruker bare sånne soft bh fra bik bok osv for å gjøre dem så flate som mulig..... Veier du 55 kg og er 85cm rundt brystet? Det hørtes rart ut... Kanskje du burde få målt bh-størrelsen din, mulig du får en a-ha opplevelse:-) Skulle akkurat til å si det samme, antagelig skal du ha mindre cm rundt og større cup. Da vil puppene se mye finere ut også, med en riktig bh. Ta turen til nærmeste skikkelige undertøysbutikk og få hjelp til rett størrelse. Eller du kan prøve en av de mange kalkulatorene på nett, se under punkt c her f.eks http://www.underverker.no/extra1.php
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå