Gå til innhold

Litt sært spm, men når fikk deres gutter...

Anbefalte innlegg

Skrevet

"mårrabrød"??? Min sønn har hatt ereksjon så og si hver morgen siden han var rundt to år. Men en jeg kjenner, en mann, sier dette ikke er normalt og at det ikke skjer før i 8-10 års alderen... Hva er normalt???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutten min hadde det fra han var bitte liten baby... Er 15 mnd nå og han har det flere ganger om dagen. Heeeeelt normalt.

Skrevet

Min har det nå og da, spesielt om bleien blir skiftet i halvsøvne tidlig om morgnen. Merket det fra 18mnd..

Tenker at det er en naturlig ting.. Den kommer jo opp pga at blodet strømmer til, ikke pga noe seksuelt.. Samme gjelder voksne menn.

Skrevet
"mårrabrød"??? Min sønn har hatt ereksjon så og si hver morgen siden han var rundt to år. Men en jeg kjenner, en mann, sier dette ikke er normalt og at det ikke skjer før i 8-10 års alderen... Hva er normalt???

Ereksjon mange ganger i døgnet fra han var nyfødt.

Skrevet

Det har variert litt. Ene hadde det fra dag en av (eller dag to da :P ), en av dem har jeg aldri sett på det på, og siste har det bare innimellom tror jeg. Følger liksom ikke med på dette da, men ser jo det innimellom likevel.

Er vel ulikt dette som det meste annet? Mine tre gutter har også veldig ulike størrelse og form på snoppene sine, så jeg småhumrer litt hver gang noen sier at man kan se på en gutt hvordan pappaen ser ut...

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Da er nok alle baby gutter unormale gitt ;)

De får jo en tiss som står litt, av mange grunner, hos gutten vår gjelder det hver gang han er nær ved å tisse, og når bleia kommer av... Ser det som helt normalt, erigert penis har jo ikke med det sexuelle alene å gjøre, er så mye annet som spiller inn.

Mannfolk har jo erigert penis flere ganger på dag/natt de også, ikke dermed sakt de er kåte hver gang ;)

Skrevet

Begge mine gutter har hatt ereksjon mange ganger om dagen helt fra de var bittesmå og lå på stellebordet.

De kan jo ikke få utløsning før pubertetsalder, men ståtiss kan de i aller høyeste grad få. Kanskje vennen din tenker på de "våte drømmene", at guttene våkner om morgenen med en våt flekk i sengetøyet, det kommer ikke før pubertetsalder nemlig.

Skrevet

Haha, nr 6, måtte le dajeg leste om sammenligningen ;)

Men så godt å få dette avklart. Jeg trodde nemlig og dette var helt normalt, men ble så satt ut av reaksjonen til han jeg snakket med! Han fikk heeelt sjokk da han fikk høre at min sønn på 8 hadde dette. (jeg snakker normalt ikke om min sønns "tilstander" med noen altså, men var bare en hysterisk morsom episode jeg fortalte han, og dette innebar "morrabrød")

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...