Gå til innhold

Oslo/Ski BIM'ere, har dere lyst til å møtes?


Squirrel79

Anbefalte innlegg

Nevnte i en tråd tidligere at det kanskje hadde vært hyggelig å møtes til høsten.

 

Noen som har lyst til det av dere som bor innen reisevidde av Ski/Oslo? I løpet av august eller noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flere som har lyst til å slenge seg på? Hva med en dag i begynnelsen av september? Passer det bra med et sted i Oslo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med onsdag 5. september? Prøver å tenke litt hvor det er greit å møtes... En eller annen Friday's er jo ofte en hit, eller skal vi bare finne en cafe? Greit med et sted hvor vi kan få et relativt greit bord. Alternativt er det jo Egon og Peppe's. Noen med preferanser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så, er dere klare jenter? Tenkte jeg printer ut et ark hvor det står BIM Desember 12 eller noe sånt. Venter litt utenfor hovedinngangen til vi kanskje er 2-3-4 stykker, så kan vi gå inn og finne et bord. Om det ikke står noen ute, gå inn og se etter et A4 ark med den påskriften, så skal jeg prøve å sette den synlig. Så finner vi hverandre, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er klar. Må hente ei nabo jente i barnehagen, så håper jeg rekker og være der 18.. men vis ikke kommer jeg så fort jeg kan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er forresten med på facebook siden , den hemmelige versjonen... Trur den siden er en god samlign av bimere og de fra babyverden og andre forum...La ut en status om møtet vårt, kanskje kommer det noen til... Blir spennende og se om flere slenger seg på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...