Anonym bruker Skrevet 30. juli 2012 #1 Skrevet 30. juli 2012 Min er gulrotsuppe med ingefær og hvitløk
L-8 Skrevet 30. juli 2012 #2 Skrevet 30. juli 2012 Det er godt det! Ellers er spinatsuppe, tomatsuppe, indisk kyllingsuppe eller thai kyllingsuppe noen favoritter.
Gjest Filifjonka Skrevet 30. juli 2012 #4 Skrevet 30. juli 2012 Løksuppe og fiskesuppe. Jeg klarer ikke velge mellom dem . Jeg lager begge deler fra bunnen av og elsker det!
Gjest Kira med en av hver Skrevet 30. juli 2012 #5 Skrevet 30. juli 2012 Blomkålsuppe (som gjerne er så tykk at du nesten kan spise den med gaffel )
Mor Stratos Skrevet 30. juli 2012 #6 Skrevet 30. juli 2012 Fiskesuppe, purre og løksuppe, nudelsuppe, blomkålsuppe... Alt hjemmelaget og kjempegodt!
Gjest Mentha Skrevet 30. juli 2012 #8 Skrevet 30. juli 2012 Tomatsuppe, grønnsakssuppe og kjøttsuppe. De to første er "smoothe", dvs kjørt med stavmikser, den siste er chunky og god med kraftig smak. Og så vil jeg lære meg å lage den vietnamesiske 'bo ragou' eller 'bo kho'. Mmmmmmmm..... Lurer også på om noen kjenner til en kyllingsuppe med kremet konsistens og peanøtter..?? Litt spicy i smaken og sååååååå god, men ikke pokker om jeg har funnet noen oppskrift på det. Om noen ellers har oppskrifter på suppe de vil dele så er jeg lutter øre og sitter klar med kulepenn! Elsker hjemmelaget suppe :)
Pesta Skrevet 30. juli 2012 #9 Skrevet 30. juli 2012 Det er godt det! Ellers er spinatsuppe, tomatsuppe, indisk kyllingsuppe eller thai kyllingsuppe noen favoritter. Oppskrift på Indisk og Thai?
Celcius73 Skrevet 30. juli 2012 #10 Skrevet 30. juli 2012 Italiensk minestronesuppe, søtpotetsuppe, linsesuppe og kylling og brokkolisuppe...å, nå ble jeg sulten igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå