Anonym bruker Skrevet 30. juli 2012 #1 Skrevet 30. juli 2012 Har ei jente som starter på skolen nå. Lurer på om skolebarna bruker like mye ull som i barnehagen? I barnehagen har det så og si vært ull hver dag 9 måneder i året... Bor i Trøndelag. Er det sånn at de ikke trenger det på vanlige skoledager? Kun på turdager? noen med erfaring? Er de mye ute, eller bare i friminuttene?
Gjest Sommerfuggel i vinterland Skrevet 30. juli 2012 #2 Skrevet 30. juli 2012 Syns ungene er ute hele tiden, jeg De er jo ute i friminuttene og på sfo etter skoletid, så fram med ulla
Mor Stratos Skrevet 30. juli 2012 #3 Skrevet 30. juli 2012 (endret) 1. trinn er som regel mye ute. Mine 1. klassinger var i snitt ute 1,5-2 timer. Hvorav over en time i strekk. Var det dårlig vær (Vestlandet) ble det 1,5 time, i pent vær gjerne mye mer. Så ja, ull er en super ting for barn i 1. trinn spør du meg! :-) Edit: Som lærer syns jeg jo at 1,5 klokketime hver dag er mye, det tilsvarer jo to undervisningstimer. Tilsvarer over en skoledag pr uke. De er også mye ut på SFO. :-) Endret 30. juli 2012 av Mor Stratos
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå