Gå til innhold

Den rumpa på face med link..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det man skal se om man trykker på den?

Jeg får den ikke opp og får ikke sett hva det går ut på.

Noen som skjønner hva jeg mener? Ei dongeri bukse på ei passe spretten rumpe :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er virus. Trykker du på den, legger den seg som link på timelinen din.

Fatter ikke at folk ikke skjønner at man ikke skal trykke på fjaselinker på Facebook...

Skrevet
Det er virus. Trykker du på den, legger den seg som link på timelinen din. Fatter ikke at folk ikke skjønner at man ikke skal trykke på fjaselinker på Facebook...

Oj, såpass ja..

Det var jeg ikke klar over. En ansatt i bhg til jenta vår hadde linket den så jeg bare lurte på hva dette var..

Men takk for oppklaring :)

Skrevet (endret)

det er ikke virus, bare spam :)  Men det avslører jo hvor nysgjerrig  du er da ;) Om det er sjokkerende overskrifter eller bilder, særlig med hint av en seksuell undertone og dårlig norsk, ikke trykk.

Endret av den perfekte mor
Skrevet

Hvis du holder musa over en link, så ser du nede i venstre hjørne hvor den egentlig går. Så selv om du tror du trykker på en link til facebook, google eller noe annet kan det være greit å sjekke nede i hjørnet om adressen faktisk stemmer med linken. Spesielt når det er så dårlig norsk som det er under det rumpebildet;)

Bare ett tips;)

Skrevet

Det er virus. Trykker du på den, legger den seg som link på timelinen din.

Fatter ikke at folk ikke skjønner at man ikke skal trykke på fjaselinker på Facebook...

Ja fy søren, vi er dumme asså.

Når 60 % av venna mine "likte" linken så trodde jeg faktisk den var reell.

Trøster med meg at ikke noe galt skjedde :)

Skrevet
Det er virus. Trykker du på den, legger den seg som link på timelinen din. Fatter ikke at folk ikke skjønner at man ikke skal trykke på fjaselinker på Facebook...
Ja fy søren, vi er dumme asså. Når 60 % av venna mine "likte" linken så trodde jeg faktisk den var reell. Trøster med meg at ikke noe galt skjedde :)

Det kan ende med å bli veldig dumt, hvis man trykker på slike. ;)

Gjest marie-s
Skrevet
Ja fy søren, vi er dumme asså. Når 60 % av venna mine "likte" linken så trodde jeg faktisk den var reell. Trøster med meg at ikke noe galt skjedde :)

Om du tykte på linken så kan det ha skjedd ting som du ikke har sett. Du kan ha postet linken på alle dine venner sin side, sjekk også hva som ligger under dine tillatte programmer.

Gjest marie-s
Skrevet

En annen ting er at du får ikke oppgitt i % hvor mange av dine venner som liker noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...