Gå til innhold

Mister dere mye barneklær?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns det er så frustrerende at så utrolig mye barneklær forsvinner i barnehagen hele tiden. Jeg mener, hvor blir de egentlig av? Ville vel tro at folk flest leverte tilbake klær de har fått med seg som ikke er deres?

Vi mister klær ukentlig (og alle er selvsagt merket). Og en ting er tskjorter og strømpebukser ol. en annen ting er store ting. Har f.eks mistet 1 stk troll vinterdress. En polern O pyret Vinterdress. Reflex vårdress. Viking vintersko. Adidas joggesko. OSV.

Hvordan er det med dere?

Videoannonse
Annonse
Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Bortsett fra at regntrekket til vogna ble borte her i vinter så er det ingenting av vårt som har blitt borte i barnehagen og jeg har ikke hørt om andre som har savnet sine ting i barnehagen vår

Skrevet

Mine barn går i en Stor barnehage og her forsvinner det sjeldent klær, kommer alltid til rette igjen hvis det skulle forsvinne noe.

Bhg her har en kurv hvor de ligger klær som ikke er merket eller gjenglemt. Eneste det forsvinner litt av er sokker,.

Er du sikker på at det ikke er noen som stjeler? Er jo litt rart at to vinterdresser, en vårdress, vintersko osv bare forsvinner. Vil nok tro at noen stjeler...

Skrevet

Vi har aldri mistet noe i barnehagen. Det som er blitt borte har kommet til rette etter noen dager. Å miste klær ukentlig høres mye ut

Skrevet

Har ikke opplevd at noe har blitt borte for godt. Alt som har blitt borte har dukket opp igjen innen en uke eller to. Hvor det har vært på den tiden aner jeg ikke, det har plutselig bare lagt i hyllen.

Skrevet

Vi har ikke mistet noe vi vet om. Sokker har vi sikkert mistet noen av, men de spiser vaskemaskinen hos oss hjemme også så det bryr meg ikke.

Barnehagen er veldig flink, men de er veldig opptatt av å lære ungene å kjenne sitt eget og ha orden i sine egene hyller. For barna læres opp fra de er bittesmå til å kle på seg selv, så det er en naturlig del i dette for de har fått tilbake meldinger fra skolen at barna som kommer fra den barnehagen har lært mye som er veldig kjekt å kunne før de begynner på skolen.

Skrevet

Jeg har 2 barn sm går i en stor barnehage, og vi har ikke opplevd at noe har blitt borte, bortsett fra et par småting som ikke har vært merket. Det høres helt merkelig ut at for eksempel dresser blir borte. Virker som det er noen som stjeler, kanskje?

Skrevet

Har fire barn, alle har gått eller går i barnehage og vi har til dags dato ikke mistet klær i det hele tatt.

Muligens et par sokker vi ikke har merket blitt borte altså, men ingenting annet.

At det er ryddig i garderoben, at ungene har skikkelige plasser og faste plasser til utetøy, at de ansatte er flinke til å ha oversikt og kontroll tror jeg er utrolig viktig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...