Anonym bruker Skrevet 30. juli 2012 #1 Skrevet 30. juli 2012 Ser mange mener man må sky navnet Anders som pesten, omtrent som Adolf.
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 30. juli 2012 #2 Skrevet 30. juli 2012 Åh, MÅ vi ta en ny sÅnn trÅd?? Det har allerede blitt diskutert opp og ned, nord og vest. Ferdig!
Amelita^ Skrevet 30. juli 2012 #4 Skrevet 30. juli 2012 Nå må du huske at ikke alle får med seg alle diskusjonene da + det kommer nye inn hele tiden hi; det kommer helt an på hva vi gjør det til det. om nesten ingen bruker det vil det bli sånn men om alle gir blaffen og fortsetter å bruke det vil det fortsatt være akseptert... tror jeg
Elsa88 Skrevet 30. juli 2012 #5 Skrevet 30. juli 2012 Min mann heter Anders og han er stolt av navnet sitt. Det er jo ikke på grunn av navnet at det som skjedde i fjor skjedde. Frykter vi pesten så må vi nå frykte alt.
Lille♥mitt Skrevet 30. juli 2012 #6 Skrevet 30. juli 2012 Nei, det er det ikke. Jeg personlig ville ikke kalt barnet mitt Anders, men det er fordi det er mange andre navn som jeg liker bedre.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2012 #7 Skrevet 30. juli 2012 Jeg mener navnet er ødelagt og synes det er rart hvis noen ville kalt barnet sitt dette navnet etter 22/7-2011. det er min mening.
Amelita^ Skrevet 30. juli 2012 #8 Skrevet 30. juli 2012 Jeg mener navnet er ødelagt og synes det er rart hvis noen ville kalt barnet sitt dette navnet etter 22/7-2011. det er min mening. hva med alle de som allerede heter anders da? Hvorfor skal han få lov til å "eie" navnet?
BabyLove92 Skrevet 30. juli 2012 #9 Skrevet 30. juli 2012 Så en mann skal få lov å "ødelegge" det navnet også .. jøsses
Millemine Skrevet 30. juli 2012 #10 Skrevet 30. juli 2012 Nei! Syns det er et fint navn. Jeg har en elev på skolen som heter Anders. Det har aldri blitt snakket negativt om hans navn etter hendelsen i fjor. Et ikke tema! Tror dette er noe"voksne" henger seg opp i etter en tragisk hendelse.
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 30. juli 2012 #11 Skrevet 30. juli 2012 (endret) et navn kan selvsagt ikke få en diagnose... Endret 30. juli 2012 av den perfekte mor
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2012 #12 Skrevet 30. juli 2012 Nei, jeg syns ikke det. Han har blitt omtalt med fornavn og etternavn i media, så jeg tenker faktisk ikke på han når jeg hører navnet Anders.
Lykkelig_3barns_mor Skrevet 30. juli 2012 #13 Skrevet 30. juli 2012 Jeg håper virkelig ikke det navnet blir "borte" for det er ett kjempefint navn. Sønnen min heter Anders og han har aldri opplevd noen sammenligning med ABB pga navnet sitt. Anders er for meg ett nydelig navn og jeg ville ha valgt det igjen den dag i dag:-)
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2012 #14 Skrevet 30. juli 2012 Nå et år etterpå skiller vi mellom barn født før og etter 22/7-11, om fem år tviler jeg på at vi gjør det og om 10 år er jeg overbevist om at vi ikke gjør det. Jeg tror navnet kommer til å ta seg opp igjen i løpet av noen år, men det kommer nok til å ta litt tid. Jeg syns navnet er veldig fint og til eldste sønnen vår var det et av få navn vi begge var enige om at var fint, men av div årsaker (som ikke har med ABB å gjøre) ble det likevel et annet.
CaptainHindsight Skrevet 30. juli 2012 #15 Skrevet 30. juli 2012 Nei. Kommer mest sannsynlig til å kalle barnet mitt for Anders, etter en veldig kjær venn som dessverre døde altfor ung. For meg har navnet Anders ingen ting med ABB å gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå