Gå til innhold

Hvis en mann var perfekt på alle måter..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er smart, snill, kjekk, lar deg sove om søndagene, tar oppvasken, har god råd, vil ha delt økonomi der du får bruke hans penger, romantisk, velkledd, gavmild, populær, liker familien din, flink i det meste, få uvenner og så videre.....

Men...

Han er veldig glad i oppmerksomhet. Elsker det. Liker å være et midtpunkt. Og når det er søte og fine jenter i rommet er han i himmelen og øser ut alt av sjarm og humor han har. Jeg ser han anstrenger seg ekstra for å være midtpunkt når det er lekre damer i rommet. da er det virkelig!!

Jeg er sammen med denne mannen.

Han forguder meg og sier jeg er fin.

Men blir litt skeptisk over hans midtpunkt og oppmerksomhetssyke. Han vil være den flinkeste og ha de fineste tinga. Og være midtpunktet når det er søte jenter i rommet. Han skifter helt om når vi er med slike. Da er det sjarm, latter og bånn gass.......,

Er dette normalt eller bør jeg tenke meg om her. At dette er en mann i de glatte lag som på sikt ikke vil gjøre meg lykkelig?

Videoannonse
Annonse
Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Virker nok som om han er av de som trenger ekstra bekreftelse, når han først har funnet "den rette", altså: må være midtpunkt, men har null interesse av annet enn det.

Er som en: "HAH, jeg er fortsatt atraktiv", mange sier jo at de forfallt litt etter at de slo seg til ro, kanskje han er redd for det?'

Spm er jo om du gir han oppmerksomhet? Om du gjør det, så kanskje han føler det ikke er nok?

Tror nok jeg ville sett det ann en stund, om han ikke har flørtete kontakt/fysisk kontakt, men kun søker oppmerksomhet, så hadde jeg nok latt det fare, sett det som noe han føler behov for, slikt pleier vist å roe seg etter hvert, når de opplever at etter en viss tid i forholdet, så blir de fortsatt midtpunktet uten problemer, da daler de ned på jorda igjen, og føler seg sikre; de kan ha fast forhold, og likevel være ettertraktet.

Skrevet

Jeg kunne ikke levd med en slik mann.

Skrevet

Er ikke de fleste menn slik? Noen mer enn andre. Men alle menn vil vel helst gjøre seg til mer enn andre. Noen tør mer enn andre.

Skrevet

Håper på flere innspill! :)

Skrevet

Samboeren min kAn være litt sånn,men ved at han skal være s utrolig morsom og fortelle de "feteste" historiene som han liker å kalle det ;) legger på og trekker fra akkurat der det passer seg,folk ler seg ihjel og jeg står i kulissene og himler litt med øynene av den litt hjemmelagede historien. Meen,han er godt likt av alle,alle ler og hygger seg,så da får jeg heller svelge oen kameler

Skrevet

Nei. Jeg kunne ikke hatt en sånn mann. Jeg ville gått for en mann som er hyggelig, morsom og snill mot alle, inludert meg selv, ikke bare ekstra morsom når andre pene og søte jenter inntrer rommet ;-)

Skrevet

Jeg kjenner en mann som er slik. Men til tross for det så har han alltid vært 100 % trofast mot de kvinnene han har vært sammen med. Han har et stort behov for oppmerksomhet for å få bekreftelse på seg selv som mann. Jeg vet hvorfor, men den siden er det ikke så mange som ser hos ham. Svært få ser den sårbare ham. De fleste tror han er en som sover rundt og aldri er trofast. Er han singel er han hurramegheigutt og treffer damer stadig vekk. Men i det øyeblikket han er i et forhold så er det omtrent som han skrur av en knapp, han har ikke noen interesse for andre kvinner - bortsett fra oppmerksomheten som viser at han fremdeles er attraktiv hos kvinnerkjønnet generelt. Hos de fleste som er slik mener jeg det egentlig vitner om en usikkerhet.... men det vil de aldri innrømme, og de fleste vil ikke tro det. Men hos min venn er det slik!

Jeg tror man skal være veldig sikker på både seg selv og mannen om man velger å være i et forhold med en slik mann - dette fordi det er lett for å føle seg truet, selv om det ikke trenger å være noen reell fare for det. Men er man sikker nok på seg selv og at mannen er sammen med deg fordi du er kvinnen med stor K for ham - da tror jeg man kan ha det fantastisk med en slik mann :)

Skrevet

Normalt og normalt. Det er vel både og. Det er bare kanskje sånn han er, uten at han mener noe vondt med det. Noen ligger å være i sentrum av oppmerksomhet, akkurat som noen overhode ikke liker det. Kanskje har han bare et bekfreftelsesbehov, en bekreftelse på at han er godt likt hos alle. Ikke noe verre enn det.

Leste nettopp en artikkel om dette med utroskap og være en flørter/rundbrenner og det er faktisk ikke de som topper utroskapstatistikken. Hvem som helst kan falle for fristelsen.

Syns du skal fokusere på de fine sidene han har. Hvis du liker han på alle andre måter og føler deg trygg på han i så måte, så syns jeg du skal fortsette å satse på han.

Alle har negative sider og dette er kanskje hans ifølge deg. Syns du er heldig som har en så flott mann. La han nå bare sole seg i glansen om det er så viktig for han, det viktigste er uansett dine følelser oppi det hele. Ikke la andre bestemme hvordan en mann skal være eller ikke være. Så lenge du takler dette og føler at du har det bra så la det gå :)

Noen har menn som kanskje ikke er oppmerksomhetssyke, men som sliter med andre ting. Kanskje de gir lite av seg selv, drikker for mye alkohol, har et sinneproblem, er deprimerte etc.

Jeg syns ikke det er noe dramatikk over den beskrivelsen du gir. Men som sagt, du må føle hva som er riktig for deg!

Skrevet

Ingen av oss er perfekte og vi kan ikke forvente det perfekte av en partner!

Jeg synes at mannen din har mange gode egenskaper, noe mange damer er inne skulle ønske at sine menn hadde hatt. Ifl deg så behandler han deg veldig bra også når dere er alene. Du skriver ikke at han overser deg, er ekkel med deg ol når dere er sammen med andre.

Så lenge han bare vil ha litt oppmerksomhet og ikke er utro så synes ikke jeg det er så farlig.

Vis at du er stolt av han på fest. Gi han en kjærlig klem eller kyss. Hvordan reagerer han da?

Har du snakket med han om dette?

Skrevet

Takk for to fine svar. #10 har nok rett i at det bunner i litt usikkerhet. Nettopp fordi han utad fremstår som verdens medt selvsikre.

Jeg er veldig motsatt selv og har litt fordommer mot de som må "eie" et rom de er i.

Han har et utrolig stort oppmerksomhetsbehov. Broren er helt lik. Men søsteren er full av komplekser og tror hun er mindreverdig uten grunn.

Så tror alle tre harkomplelser. Men hun tar det innover og brødrene utover i velstand og oppmerksomhet.

Men kan ikke noe for at jeg får en synkende følelse når jeg ser det dukker opp ei skikkelig glam berte og så er det opp med påfuglfjærene.

For all del, han kan være midtpunkt i alle settinger. Men er det attraktive kvinner der så glitrer han :-/

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...