Anonym bruker Skrevet 30. juli 2012 #1 Skrevet 30. juli 2012 Så profilbildet ditt på fb, du er jo modellpen jo:) Men hadde igrunn forestilt meg at du så helt annerledes ut.. Jeg er ingen stalker altså, men kjenner en som kjenner osv..
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2012 #3 Skrevet 30. juli 2012 Nå ble jeg nyskjerrig gitt! Men har tenkt at Alva var en pen dame ja.. vet ikke hvorfor:)
sillyfilly og Olivia Skrevet 30. juli 2012 #4 Skrevet 30. juli 2012 Det er vel nicket og hennes personlighet Ihvertfall den vi ser her på Dib
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 30. juli 2012 #5 Skrevet 30. juli 2012 Ehmm... Ok... Nå ble jeg nysgjerrig på hvem du er! Men tusen takk for komplimentet selv om jeg ikke er helt enig.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2012 #7 Skrevet 30. juli 2012 Er du på fb-gruppa Alva? Er det der HI har sett bilde av deg?
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2012 #8 Skrevet 30. juli 2012 Alva er vel tidligere "tv-stjerne", hun var med i Unge mødre om jeg ikke tar feil? Men hun er en pen jente, ikke tvil om det. Hun hadde jo bilde av seg selv på profilen her inne før.
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 30. juli 2012 #9 Skrevet 30. juli 2012 Alva er vel tidligere "tv-stjerne", hun var med i Unge mødre om jeg ikke tar feil? Men hun er en pen jente, ikke tvil om det. Hun hadde jo bilde av seg selv på profilen her inne før. Hehe... Jeg har aldri vært, og kommer aldri noensinne til å være, med i noen form for tv-serier eller realityprogram. Det er så langt i fra min stil som det går an å komme tror jeg. Men takk for kompliment Jeg er forresten ikke med i noen FB-gruppe heller, og er like nysgjerrig som dere andre på hvem som har sett på bilde av meg. Hadde vært gøy å vite
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå