Gå til innhold

Hvor mye presse seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er gravid i uke 9 og er kvalm, får i meg lite mat pga kvalmen, er mye svimmel og smerter i bekken.

Noen dager er jeg i ok form og får gjort en del, flyttet inn i nytt hus for ei uke siden, og har enda en del esker igjen å pakke opp! Andre dager ligger jeg mesteparten av dagen på sofaen!

Får dårlig samvittighet de dagene jeg er dårligst form, og tenker da at jeg burde presse meg for å få gjort mer!

Men hvor mye presse seg? Starter på jobb etter ferien på mandag (i bhg)!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skal du presse deg da?

Kan du ikke bare slappe av, ha langsomme dager og nyte av du har ferie?

Flyttekassene løper ingen steder og du har mer å tjene på å lytte til kroppens signaler nå en å presse deg så du blir værre.

Skrevet

Flyttekassene er det ikke nøye med, men i forhold til jobb synes jeg man bør presse seg hardt. Nyt ferien nå og gjør en stor insats på å spise mest mulig slik at du orker mer. Anbefaler ingefær i mange retter. Det hjalp meg i hvertfall.

Skrevet

Akkurat nå trenger jeg ikke å presse meg, men blir stressa av alt rotet!!

I forhold til jobben så VIL jeg jobbe, men for å være realistisk så klarer jeg det ikke nå slik formen er, kunne ha jobbet noen timer de dagene jeg er i form, men ikke en hel dag, og det er langt flere dårlige enn brae dager de siste tre ukene, pluss at det har blitt verre!!

Liker ikke å sautre, men nå er formen så ille at jeg blir gal!

Hilsen trådstarter

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...