Anonym bruker Skrevet 30. juli 2012 #1 Skrevet 30. juli 2012 Kom hjem fra ferie i går, og det er fullt opp med klesvask og rydding.....I TILLEGG så klarer jeg å begynne å dra ut av skap, for å rydde, dra fram babytøy til nykomlingen, planlegge, bygge rede, vaske klart det også...... Ungene hjemme og jeg har 5 uker til fødsel og mye VONDT!!! Så da sitter jeg her, da.....og ser på alt kaoset jeg har klart å stelle istand i dag. Og det virker helt uoverkommelig å få oversikt igjen her!!! ROT OVERALT JO!!!! Følte meg superenergisk til morgenen men kjenner nå at jeg har overgått mine begrensninger gitt........:/
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2012 #2 Skrevet 30. juli 2012 En vei på 1000 mil starter med 1 skritt. Så her er det bare å rulle opp ermene og setter i gang....
Gulljnta Skrevet 30. juli 2012 #3 Skrevet 30. juli 2012 Sett på litt musikk du liker og som gir det litt arbeidslyst, ha et glass med isbiter og noe leskende å drikke tilgjengelig, så går det nok som det suser :-)
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2012 #4 Skrevet 30. juli 2012 Og når du først har startet så ser du at det ikke er så ille som det ser ut. Det vanskeligste er å sette i gang.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2012 #5 Skrevet 30. juli 2012 Takk:)))) Da fortsetter jeg kaoset....hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå