Anonym bruker Skrevet 30. juli 2012 #1 Skrevet 30. juli 2012 Noe å anbefale meg? Tror jeg vil ha en u-sofa, men ikke så altfor stor. Max 330 lang. I grått/brunt/sort stoff.. Noen forslag?? Må ikke være u-sofa, men aller helst med no sjeselong/divan greier!
anonymemammaen Skrevet 30. juli 2012 #4 Skrevet 30. juli 2012 Ektorp sofa fra Ikea, fantastisk komfort og utrolig praktisk med trekk som kan vaskes + at du kan ha forskjellige trekk tilgjengelig for å fornye så ofte du vil!
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2012 #5 Skrevet 30. juli 2012 denne har jeg. litt usikker på hvor den er kjøpt da jeg kjøpte den brukt.. men tror kanskje det er enten bohus eller living? er i allefall utrolig god og romslig sofa
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2012 #6 Skrevet 30. juli 2012 Ektorp vi også, og der kan du vel designe sjeselonger og antall seter mm som du ønsker. Den er deilig myk og behagelig også, og beholder fasongen:-) Utrolig greit, skjønner ikke hvordan folk som ikke kan skrelle av sofatrekkene og vaske dem på 60 grader klarer å holde sofaen i huset ren. Vi har to fullstendige trekk, og bytter enkeltputer ved behov, og hele sofaen 8-10 ganger i året. Hvit sofa og tre små barn:-)
Helhana Skrevet 30. juli 2012 #7 Skrevet 30. juli 2012 Ene sofan vår er kjøpt på Bohus og heter Boston, om jeg ikke husker helt feil. Kjempefin:)
MrsMilla Skrevet 30. juli 2012 #8 Skrevet 30. juli 2012 Vi kjøpte en av ukjent merke brukt på finn.no. Denne var billig og bra, helt klart ikke noe å skryte av, men skal brukes til barna er såpass store at de ikke tørker av seg i sofaen. Veldig greit å ikke trenge å stresse noe i det hele tatt av fem unger (de har alltid med en venn..) som spiser muffins og is i sofaen, eller cornflakes. Greit å tenke over bruken, har dere barn er det smart med en som man ikke river seg i håret av at barna spiser is i etc :-) Svigers har en dyr hødnebø, den er kjempefin og kjempegod.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2012 #9 Skrevet 30. juli 2012 Vi kjøpte sofa fra Bolia da vår gutt var 1 år. Tror den heter seville, og stoffet er veldig slitesterkt. Vi valgte fargen beige da, men den kan fåes i alle slags farger. Men det som er så greit, er at den bare kan vaskes for hånd (litt tungt som gravid da) med svamp og grønnsåpe og så er den som ny. Angrer ikke på kjøp!
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2012 #10 Skrevet 30. juli 2012 Vi har denne, kjempefornøyd! http://fagmobler.no/...ony-oppsett-7+1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå