Anonym bruker Skrevet 30. juli 2012 #1 Skrevet 30. juli 2012 Fikk positiv eggløsningstest onsdag 18.juli....hadde sex 17,18,19. juli.....Bare 5 dager etter den positive testen så fikk jeg så innmari vondt i bekkenet...det har jeg ikke hatt siden jeg var gravid sist gang...altså det stikker til skikkelig i halebenet innimellom og det blir vondt hvis jeg går og står mye, vasker osv....hadde skikkelige menssmerter helga etter eggløsning, men ikno særlig menssmerter nå....Også blir jeg bilsyk!! Kan ikke skjønne annet enn at jeg er gravid, ell kan det være tilfeldig med bekkenet?? Burde jeg hatt menssmerter om jeg var gravid?? Det har jeg hatt hver gang jeg har vært gravid....hmmmmm!! Hadde en MA i mai og håååååååper at jeg er gravid....!!!!!!!!Tok en test i dag tidlig...negativ...så får bare teste i dagene fremover...Hva tror dere??Noen som har hatt det på samme måte??Teit å tro og synse hele tida, men jeg vil vite Nååååå!hehe
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2012 #3 Skrevet 30. juli 2012 Du kunne sikkert presset inn enda flere punktum og utropstegn Ta en test!
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2012 #4 Skrevet 30. juli 2012 Da du ikke har annet å si kunne du spart deg for den! Ikke lett å gjøre noe riktig her inne.....
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2012 #6 Skrevet 30. juli 2012 Er det deg Høvding? Nei http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/topic/143958373-er-jeg-gravid/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå