Gå til innhold

Tror dere jeg er gravid???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk positiv eggløsningstest onsdag 18.juli....hadde sex 17,18,19. juli.....Bare 5 dager etter den positive testen så fikk jeg så innmari vondt i bekkenet...det har jeg ikke hatt siden jeg var gravid sist gang...altså det stikker til skikkelig i halebenet innimellom og det blir vondt hvis jeg går og står mye, vasker osv....hadde skikkelige menssmerter helga etter eggløsning, men ikno særlig menssmerter nå....Også blir jeg bilsyk!! Kan ikke skjønne annet enn at jeg er gravid, ell kan det være tilfeldig med bekkenet?? Burde jeg hatt menssmerter om jeg var gravid?? Det har jeg hatt hver gang jeg har vært gravid....hmmmmm!! Hadde en MA i mai og håååååååper at jeg er gravid....!!!!!!!!Tok en test i dag tidlig...negativ...så får bare teste i dagene fremover...Hva tror dere??Noen som har hatt det på samme måte??Teit å tro og synse hele tida, men jeg vil vite Nååååå!hehe :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Få høre noen synsinger da:))

Skrevet

Du kunne sikkert presset inn enda flere punktum og utropstegn

 

Ta en test!

Skrevet

Da du ikke har annet å si kunne du spart deg for den! Ikke lett å gjøre noe riktig her inne.....

Skrevet

Er det deg Høvding?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...