L-8 Skrevet 30. juli 2012 #1 Skrevet 30. juli 2012 Og en særs aktiv en. Vi trenger et par til ifbm barnehagestart. Hva vil du anbefale av merker?
Squirrel79 Skrevet 30. juli 2012 #2 Skrevet 30. juli 2012 Jeg vil anbefale Timberland eller Viking. Har vært superfornøyd med alle skoene vi har hatt fra begge merkene. De har masse tilbud på sko i den størrelsen på XXL for øyeblikket, både i Timberland og Viking.
Hybelkanina Skrevet 30. juli 2012 #3 Skrevet 30. juli 2012 Vi har stort sett endt opp meg Ecco eller Superfit til vår toåring og har alltid vært veldig fornøyd med det. Ganske dyre sko, men riktige sko er viktig.
Musemorbr / Skrevet 30. juli 2012 #4 Skrevet 30. juli 2012 Vi bruker ecco, og er veldig fornøyd med det. De koster litt, men det er godt å vite at de er behagelige og ikke skader fotstillingen. Vi har brukt ecco selv også i mange år.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2012 #5 Skrevet 30. juli 2012 Vi har brukt Ecco eller Viking til våre barn. Passformen er litt forskjellig på dem så du må prøve de på barnet, tommelfingerregelen er vel at Ecco er litt smale mens Viking eller litt bredere over foten. Jeg har barn med veldig høy vrist og bred fot, de passer ikke Ecco. Da har vi brukt Viking. Veldig fornøyd med begge deler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå