Gå til innhold

Babystørrelser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken klesstørrelse brukte babyen(e) deres da de ble født? Og hvor lang tid tok det før dere måtte opp en størrelse?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Str 50 var litt stort, født 4 uker for tidlig. Brukte det i ca 4 uker. Så hadde han ikke kommet tidlig er det fullt mulig at vi hadde begynt rett på 56.

Skrevet

Vi begynte på 56, nå er han 3 mnd og bruker 74. Han er lang, 65 cm allerede :-)

Skrevet

str 50 i 2 uker (hun var 4,5 kg ved fødsel, trodde ikke hun passet str 50, jeg :P

56 i 2 mnd, 62 i 2 mnd, 68 i 2 mnd og nå som hun er 6 mnd bruker hun 74, strømpebuksene er litt lange i beina, mens bodyene er sånn passe..

Skrevet

Brukte 50 i 4 uker, 56 i 4 uker, 62 i 2-3 uker og 68 siden. Er snart 4 1/2 mnd nå..

Skrevet

Vi brukte 44 den første mnd, så 50 i en mnd, så 56 i et par mnd. :)

Han var utrolig nok født til termin, men utrolig liten i str.

Skrevet

Vi har fått barn på ca 54 cm og nesten 5 kg så vi gikk rett på str 56. Brukte det noen uker, men ikke veldig lenge før vi gikk til 62.

Str 74 var den størrelsen vi brukte lengst om jeg ikke husker helt feil.

Skrevet

Gikk rett på 62, den var litt stor i ca 1-2 uker... 56 var for akkurat til at jeg orket og kjøpe :-P

Skrevet

Str 50 i 6 uker. født til termin.

Skrevet

Str 50/56, Egentlig 56, men gikk ned 500gr så 50 passet, og da han var to tre uker var vi på 62.

Nå er han 24 mnd (2 år) og bruker str 98-104.

Skrevet

Baby er 6 veker å bruker fortsatt 50. Litt i 56. Blei født 1 veka øve termin

Skrevet

Vi bruker 56 nå, hun er 7 uker. Litt 62 også, men det er litt stort ennå. Starta på 50 (hun er født til termin og var 3,5 kg).

Skrevet

Her bruker vi litt 56 og litt 62.hun er 11uker,men alt varierer hvor klærne er kjøpt.husker ikke helt hvordan det var på de to andre..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...