Anonym bruker Skrevet 29. juli 2012 #1 Skrevet 29. juli 2012 Hvor kan jeg kjøpe skolesekk til gutten min. Er det bokhandel eller sporsbutikk. Evnt. hvilket sekk anbefales og mest mulig komfort for barnet? Svar mottaes med stor TAKK.
GlemMegEi Skrevet 29. juli 2012 #2 Skrevet 29. juli 2012 Veske/koffert forretninger har skolesekker.som f.eks bagorama.
Gjest Ziva Skrevet 30. juli 2012 #3 Skrevet 30. juli 2012 Bokhandelen har noen flotte skolesekker som er fine til små rygger.
C.L.H85 Skrevet 30. juli 2012 #4 Skrevet 30. juli 2012 Norli bokhandel har mange fine fra beckman har jeg sett )
ana baroma Skrevet 30. juli 2012 #5 Skrevet 30. juli 2012 Ta med ungen og se etter at sekken sitter fint på ryggen til barnet. Mange gode sekker, men ikke alle passer for alle:) Ser at bokhandlere, sportsbutikker og koffertbutikker har skolesekker i mange ulike priskategorier. Beckmann og Bergans har vært de vi har brukt, gode sekker og greie priser:)
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2012 #6 Skrevet 30. juli 2012 Bokhandelen og koffertbutikken har best utvalg, sportbutikkene har gjerne bare Bergans. Mange som er fornøyd med Bergans, men jeg synes den er for mye tursekk og ungene liker de ikke noe særlig. Våre to skolegutter har begge Beckmann og vi er veldig fornøyd med dem. Anatomisk riktig, anbefalt av fysioterapeuter, 2 års garanti og ungene elsker utseende på dem. Alle fornøyd http://www.beckmann....rt=112&type=rex
Cornelianelia Skrevet 30. juli 2012 #7 Skrevet 30. juli 2012 Vi kjøpte beckmann-sekk i ev veske/koffertbutikk forleden. De samme sekkene finner du og i bokhandel. Bergans så jeg de hadde i sportsbutikk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå