Gå til innhold

Hva synes dere om dette bordet?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Ganske fint, syns jeg!

Vi hadde ovalt bord før, men det blir fort litt lite, særlig hvis man skal ha kopper og kakefat, og mange personer.

Vi har plass til 7 personer rundt bordet, men med 7 kaffekopper, asjetter OG kakefat, da er det nokså mye mer enn fullt på et sånt ovalt bord. ;-)

Skrevet

Synes det var tøft jeg - og er forøvrig imponert over at du har en mann med interesse for IKEA :P

Skrevet

spørs jo veldig på stilen deres ellers. Det ville ikke ha passet her, men jeg liker store robuste møbler i heltre

Gjest lillemor og lillefrøken
Skrevet

Helt greit bord, men hadde ikke passet så godt der vi bor. Likevel så er det jo mer praktisk med barn i hus enn f.eks. et hvitt bord eller ett i glass, som vi har...

Skrevet

Synes det var ganske stilig, men kunne ikke hatt det selv. Har fire barn og stadig gjester og på det bordet der er det ikke plass til mye kopper, kar og kakefat ;)

Skrevet

Helt ok bord, men litt kontor-aktig syns jeg.

Skrevet

Kommer jo veldig an pÅ stilen i hjemmet deres, det ble litt for kontor-aktig for meg og...

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Ikke min stil.

Skrevet

Har det selv og er passe fornøyd.

Npr vi har gjester til kake og kaffe legger vi en plate og duk over for å få det større.

Mn ellers er det ikke spesielt holdbart. Med små barn i hus har det blitt flere hakk og slitasje på kantene.

Men så var dette et bord vi kjøpte forde det ikke var krise om barna ødela det.

Skrevet

Ville ikke hatt det selv.

Alt for lite :P

Skrevet

Likte ikke fasongen. Liker best når trefargede bord er kraftigere eller enklere.

Skrevet

Å, min mann hadde aldri fått lov til å kjøpe inn noen møbler til vårt hjem uten at vi hadde vært enige på forhånd.... :)

Men hos dere er det kanskje annerledes. Han skulle kanskje ut å kjøpe bord til dere?

Uansett - bordet er helt ok, men hadde ikke valgt det selv.

Min erfaring er at dersom man er usikker på om man liker ting så kommer du til å mislike det etterhvert. Godt IKEA har fantastisk returording. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...