Gå til innhold

Argh, skal - skal ikke...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så lyst til å prøve brasiliansk voks, men vet ikke om jeg tør! En ting er smerten men det verste er tanken på å vise hele herligheten frem på den måten til en fremmed dame. Jeg får noia bare av tanken!! Men har så lyst å overraske mannen:) Er også litt "redd" for at jeg, eller vi, skal bli avhengig av dette så jeg må gjøre det flere ganger. Er jo så dyrt og egentlig en teit ting å sløse vekk penger på:) Ja, jeg har prøvd barbering men det klør sånn etterpå at det orker jeg ikke! Er det så galt som jeg vil ha det til?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare hopp i det! Har ikke gjort det jeg men, og de som var gjort det sier det er latterlig vondt men verdt det. Og når du først ligger der så kan du jo ikke akkurat trekke deg heller ;) Har også tenkt på hvor pinlig det må være, men de som gjør det er jo proffesjonelle og bryr seg antageligvis døyten om hvordan du ser ut i rattata :P Ei venninne av meg sa at det var ikke så kleint som hun hadde trodd, for de gjør bare jobben sin fort og effektivt uten noe mer om og men.. Skal lett ta en brasilliansk så fort jeg får råd! Sikkert superdigg etterpå. Barbering er jo bare nupper, nippet, kviser, kløing ihvertfall :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...