Gå til innhold

Tror dere at Illuminati finnes?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For noen kan det jo se ut som totalt urealistisk, men det er jo også mange som faktisk tror at de finnes også. Hva tenker dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I en eller annen form.... ja.....

Skrevet

Om man leser seg litt opp på ting rundt det så er det jo åpenbart NOE der. Bare 9/11 er jo litt for tilfeldig, f.eks.

Skrevet

Står litt om det her

http://no.wikipedia.org/wiki/Illuminatus-ordenen

Blant annet er noen av verdens største stjerner påstått å være medlem av Illuminati. De gjør Illuminati-tegn på konserter, e.eks - dere kan se tonnevis av det på Youtube.

Ganske spennende, egentlig.

Så, ja, jeg tror de finnes! De gjemmer seg nok i Pentagon, og brer seg utover uten at "undergruppen" vet noe...

Skrevet

Ja ;)

Skrevet

Nei i utgangspunktet ikke, men jeg trur der finnes bevegelser som gjerne ønsker det finnes og prøver å skapeen illusjonen av at det finnes. Eventuelt skaper egne bevegelser som skal virke mystiske..

Skrevet

Nei, det tror jeg ikke på.

Men jeg tror det finnes mye makt i verden som ikke er politisk valgt.

Skrevet

Paranoia og overtro hånd i hånd. Les nyhetsspeilet.no og bli overbevist om galskapen landt de troende. Sykeste nettstedet!!

Skrevet

Ja, jeg tror det finnes flere organisasjoner som kaller seg det. Vi hadde en "hemlig klubb" som het det selv da jeg var tidlig i tenårene. Bare tull. Det jeg ikke tror på er at disse organisasjonene har noe særlig makt. Det er ikke noe jeg er redd for.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...