Anonym bruker Skrevet 29. juli 2012 #1 Skrevet 29. juli 2012 For noen kan det jo se ut som totalt urealistisk, men det er jo også mange som faktisk tror at de finnes også. Hva tenker dere?
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2012 #3 Skrevet 29. juli 2012 Om man leser seg litt opp på ting rundt det så er det jo åpenbart NOE der. Bare 9/11 er jo litt for tilfeldig, f.eks.
Voilà Skrevet 29. juli 2012 #7 Skrevet 29. juli 2012 Står litt om det her http://no.wikipedia.org/wiki/Illuminatus-ordenen Blant annet er noen av verdens største stjerner påstått å være medlem av Illuminati. De gjør Illuminati-tegn på konserter, e.eks - dere kan se tonnevis av det på Youtube. Ganske spennende, egentlig. Så, ja, jeg tror de finnes! De gjemmer seg nok i Pentagon, og brer seg utover uten at "undergruppen" vet noe...
Cat.68 Skrevet 29. juli 2012 #10 Skrevet 29. juli 2012 Nei i utgangspunktet ikke, men jeg trur der finnes bevegelser som gjerne ønsker det finnes og prøver å skapeen illusjonen av at det finnes. Eventuelt skaper egne bevegelser som skal virke mystiske..
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2012 #11 Skrevet 30. juli 2012 Nei, det tror jeg ikke på. Men jeg tror det finnes mye makt i verden som ikke er politisk valgt.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2012 #12 Skrevet 30. juli 2012 Paranoia og overtro hånd i hånd. Les nyhetsspeilet.no og bli overbevist om galskapen landt de troende. Sykeste nettstedet!!
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2012 #13 Skrevet 30. juli 2012 Ja, jeg tror det finnes flere organisasjoner som kaller seg det. Vi hadde en "hemlig klubb" som het det selv da jeg var tidlig i tenårene. Bare tull. Det jeg ikke tror på er at disse organisasjonene har noe særlig makt. Det er ikke noe jeg er redd for.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå