Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 29. juli 2012 #1 Skrevet 29. juli 2012 (endret) Jeg tror jeg har spurt selv også, men man glemmer jo ut en del etterhvert. Mannen og jeg er veldig glad i å se serier sammen på kvelden. Laster ned og ser 1-2 episoder av en serie sammen før vi legger oss. Men siden vi ser så mye, så blir vi også fort ferdig med dem og trenger nye. Skal prøve å liste opp alle vi har sett de siste årene (mulig jeg glemmer noen), og vil gjerne ha tips til serier i samme gaten Skriv gjerne noen få ord om handlingen også om dere gidder, eller hvorfor dere liker den serien. PS: IKKE typiske "jenteserier" som Greys osv, det er ting jeg kan se alene, men nå vil jeg gjerne ha tips til serier vi begge kan se Vi har sett (hele eller deler av): Lost (gikk lei etter noen sesonger) Game og Thrones (fantastisk!) Dexter (liker!) V (artig nok) Supernatrual (søt og underholdende) Mad Man (likte den ikke så godt) Rome (utrolig bra!) Breaking Bad (likte den ikke) The walking dead (lei zombier) Sopranos (likte konseptet, men ble fort lei) Carnivale (overraskende og bra, synd den ble nedlagt) The wire (fenget ikke) Firefly (nja..) CSI (orginalen er bra, men de andre er både og) Criminald Minds (fantastisk i starten, men gikk litt lei) Big Bang Theory (elsker den) True Blood (oh yes!) The Tudors (litt drøy, må vente litt før vi er klar for en runde til der) Spartacus (jeg gav opp, var jo bare sverd og pupper jo, mannen så den, hehe...) Heros (elsket den i starten, men så tapte den seg dessverre litt) Fringe (herlig, elsker karakterene i den serien) Er sikkert flere. Vet vi har begynt på 3-4-5 andre, men da de ikke fenget etter 2-4 episoder gav vi dem opp. Husker ikke navnet på dem da. Jeg er ikke så glad i serier der det bare er personskildringer om dere skjønner? Må ha litt action, og det kan godt være litt fantacy. Litt eyecandy er heller ikke å forakte Endret 29. juli 2012 av Alva♂♂♂♀
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 29. juli 2012 Forfatter #3 Skrevet 29. juli 2012 Weed og Swix feet under er kjempegode Kan du legge ved link til Weed? Finner den ikke på IMDb. Takk for tips
Camelot Skrevet 29. juli 2012 #7 Skrevet 29. juli 2012 Vampire diaries Sons of Anarchy 24 Prison Break
Ulldott Skrevet 29. juli 2012 #8 Skrevet 29. juli 2012 Suits er knall bra. Vi likte veldig godt entourage Bones er kjekk Buffy er morsom og spennende Dexter, sto den på listen din? How I mer your mother er knallkjekk, i samme gate som big bang. Ellers enig i din liste:)
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2012 #10 Skrevet 29. juli 2012 Spooks, britisk serie. Life on Mars, britisk serie. House
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 29. juli 2012 Forfatter #11 Skrevet 29. juli 2012 Takk for tips! Sitter og leser på dem nå
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2012 #12 Skrevet 29. juli 2012 Entourage kanskje? http://www.dagbladet.../17/474157.html Selv er jeg mer fan av serier som Six Feet under, Mad men og In treatment, men der er det lite action/ fantasy for å si det sånn
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2012 #14 Skrevet 29. juli 2012 Californication har mye av det du nevner
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2012 #15 Skrevet 29. juli 2012 hvor laster dere ned filmer og serier? er ikke helt inne i det der jeg....
Dorrimor ♂♂ Skrevet 29. juli 2012 #16 Skrevet 29. juli 2012 Sons of anarchy er knallbra! Var litt skeptisk i starten jeg, m etter en episode eller to var jeg hekta. Borgia er også bra hvis du liker serier fra "gammeltia". Driver å kikker på hell on wheels nå, har bare sett et par episoder enda, men syns den virker ok( m foreløpig ikke så bra som de jeg nevnte over). Hvis du liker litt litt historiske har du den om John Adams og den om Kennedy-familien. Ellers har du jo listet opp de beste selv. Og jo, denne er helt anderledes, m hvis du dere ikke har sett den svenske serien Solsidan anbefales den på d sterkeste! Ufattelig morsom for småbarnsfamilier, inkludert mannfolk! Litt "lettere" serie da, men underholdende! Skal se over lista di, kanskje jeg også får noen tips! Her går d også mye i serier etter barnas leggetid.
stjertløvetann Skrevet 29. juli 2012 #17 Skrevet 29. juli 2012 Vel, nå likte jeg veldig godt Sopranos og Mad Men da, men anbefaler etter beste evne lell: Six Feet Under - så bra at jeg tilogmed oppkalte bikkja etter han søte, lille mexikaneren som pynter de døde Band of Brothers - serie som følger en gruppe amerikanske soldater i The Easy Company i andre verdenskrig, basert på dagbøker, brev og intervjuer med de overlevende soldatene fra virkelighetens Easy Company. The Pacific - fra skaperne av Band of Brothers, men denne gang basert på den sanne historien om de tre amerikanske marinesoldatene Robert Leckie, John Basilone og Eugene Sledge, som under annen verdenskrig kjempet i Stillehavet. (Denne har jeg ikke sett selv ennå, men likte godt Band of Brothers, og denne skal være like god) Ellers er jeg en sucker for britisk humor, og anbefaler derfor i fleng: The Thick Of It, The Extras, The Office, Black Books, Black Adder, Little Britain.
Iselilja Skrevet 29. juli 2012 #18 Skrevet 29. juli 2012 Suits og The Firm likte jeg godt! Har akkurat sett 30 grader i februari. Ok hvis du liker dysfunksjonelle skandinavere (svensk serie om særinger som reiser til Thailand). Skal starte på Treme i kveld. Ikke sikkert du liker den, siden den har samme skapere som The Wire, men den har fått veldig god kritikk. Handlingen er lagt til New Orleans etter Katrina.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå