Anonym bruker Skrevet 29. juli 2012 #1 Skrevet 29. juli 2012 Andre som går på P-Piller og har elslim og elsmerter? Trodde man skulle få slippe dette når en går på pilla..........
Gjest Siklerotte Skrevet 29. juli 2012 #2 Skrevet 29. juli 2012 Ja, jeg har eggløsningssmerter (eller, jeg tror det det i hvert fall) selv om jeg går på p-piller. Dessverre.
Gjest lillemor og lillefrøken Skrevet 29. juli 2012 #3 Skrevet 29. juli 2012 Hvorfor er det slik egentlig? Tror kroppen at man har eggløsning så den produserer dette likevel?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå