Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 29. juli 2012 #2 Skrevet 29. juli 2012 (endret) masturbere? Å kose med seg selv? Endret 29. juli 2012 av den perfekte mor
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2012 #3 Skrevet 29. juli 2012 Onan var sønnen til Judas og å onanere er å oppføre seg som nettopp Judas sønn
marsve Skrevet 29. juli 2012 #5 Skrevet 29. juli 2012 Onan var jo en mann fra bibelen som "spilte sine frukter" i åkeren eller noe. I stedet for i en kvinne, for å befolke jorden. Derav navnet onani. Å ha sex med seg selv, en synd i den forstand at det ikke bidro til befolkningsvekst. Jepp...var noe i den duren!
Gjest Miryks Skrevet 29. juli 2012 #6 Skrevet 29. juli 2012 Onan var sønnen til Judas og å onanere er å oppføre seg som nettopp Judas sønn Kan med 10 års garanti si at dette er det mest fantasirike svaret jeg har lest her inne
Lady lovely locks Skrevet 29. juli 2012 #7 Skrevet 29. juli 2012 Onan var sønnen til Judas og å onanere er å oppføre seg som nettopp Judas sønn Kan med 10 års garanti si at dette er det mest fantasirike svaret jeg har lest her inne Sorry Miryks. Dette stemmer. Onan spile sitt seg i sanden. Dette er synd da sed er frø som skal plantes i en kvinnes liv.
Lady lovely locks Skrevet 29. juli 2012 #8 Skrevet 29. juli 2012 Onan var sønnen til Judas og å onanere er å oppføre seg som nettopp Judas sønn Kan med 10 års garanti si at dette er det mest fantasirike svaret jeg har lest her inne Sorry Miryks. Dette stemmer. Onan spile sitt seg i sanden. Dette er synd da sed er frø som skal plantes i en kvinnes liv. sitt sed.
Gjest Miryks Skrevet 29. juli 2012 #10 Skrevet 29. juli 2012 Onan var sønnen til Judas og å onanere er å oppføre seg som nettopp Judas sønn Kan med 10 års garanti si at dette er det mest fantasirike svaret jeg har lest her inne Sorry Miryks. Dette stemmer. Onan spile sitt seg i sanden. Dette er synd da sed er frø som skal plantes i en kvinnes liv. Der beviste du akkurat hvor mye jeg egentlig kan om den slags historier (o:
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2012 #12 Skrevet 29. juli 2012 http://no.wikipedia.org/wiki/Onan Onan var virkelig Judas sønn (måtte slå det opp for det visste jeg ikke). Han avbrøt samleiet så sæden ikke kom i kvinnen og det var hans synd. Historien var litt annerledes enn jeg innbilte meg, men hovedsaken er jo der. Det var i guds øyne synd å ikke plante sæden i kvinnen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå