Anonym bruker Skrevet 29. juli 2012 #1 Skrevet 29. juli 2012 Hei! For flere år siden fikk jeg ei fotvorte under foten etter en tur i svømmehallens fellersdusjer eller bare av turen i svømmehallen. Ikke greit å si Gikk til lege og der fikk jeg fryst den bort. Når jeg ble gravid med andremann kom den samme vorta tilbake på akkurat samme sted som sist. Legen mente at hun ikke kunne fått tatt vorta ordentlig sist gang selv om dette var 3 år siden. Så det ble noen nye runder med frysing og etter dette brukte jeg slik for å smøre på selv da den var ganske hardhaus og jeg hadde dårlig immunforsvar etter fødsel og amming. Trodde ikke jeg fikk bukt med den og bestilte ny time til lege for å få den fryst. Hun sa at vorta var borte og at jeg mest sannsynlig hadde inngrodd hud nå. Hvordan får jeg bort dette nå...Bah, kjedelig med inngrodd hud, blir litt ømt på akkurat den lille flekken
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2012 #2 Skrevet 29. juli 2012 Hei! For flere år siden fikk jeg ei fotvorte under foten etter en tur i svømmehallens fellersdusjer eller bare av turen i svømmehallen. Ikke greit å si Gikk til lege og der fikk jeg fryst den bort. Når jeg ble gravid med andremann kom den samme vorta tilbake på akkurat samme sted som sist. Legen mente at hun ikke kunne fått tatt vorta ordentlig sist gang selv om dette var 3 år siden. Så det ble noen nye runder med frysing og etter dette brukte jeg slik for å smøre på selv da den var ganske hardhaus og jeg hadde dårlig immunforsvar etter fødsel og amming. Trodde ikke jeg fikk bukt med den og bestilte ny time til lege for å få den fryst. Hun sa at vorta var borte og at jeg mest sannsynlig hadde inngrodd hud nå. Hvordan får jeg bort dette nå...Bah, kjedelig med inngrodd hud, blir litt ømt på akkurat den lille flekken Det er ingenting som heter inngrodd hud. Hvis legen din sa dette ville jeg seriøst vurdert å bytte lege. Mulig det er en liktorn. Dra til en Fotterapeaut som er spesialist på føtter
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2012 #3 Skrevet 29. juli 2012 Hvis det bare er tykk hud, så kanskje du kan prøve Scholl Professional fotkrem for sprukne hæler og hard hud (fås på apotek).
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2012 #5 Skrevet 29. juli 2012 Hun sa inngrodd hud,men etter å lest litt på nette så er vel dette det samme som liktorn. Hun behøver ikke være elendig doktor fordi om hun sa "inngrodd hud". Liktorn er jo inngrodd hud. Skal prøve å ta kontakt med fotterapaut.. Noen som vet hvor mye det ca koster? Hi
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2012 #6 Skrevet 29. juli 2012 Nei, liktorn er ikke "inngrodd hud". Time hos Fotterapeaut koster ca 5-600. #2
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2012 #7 Skrevet 29. juli 2012 "Liktorn er hard hud som har vokst inn i huden slikt at det gjør vondt" Skrevet av vitus apotek Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå