Anonym bruker Skrevet 29. juli 2012 #1 Skrevet 29. juli 2012 Det tar lenger tid å ta buss og da blir det mye kø og ventetid så det er ikke aktuelt. Det samme gjelder bilkjøring for å si det sånn. Orker ikke stå i kø til og fra jobb og barnehage hver eneste dag. Da går det fortere å bruke beina. Men tenker jo på tuppa som må sitte i vognen tidlig på morgenen og ettermiddagen litt over 20min hver vei. Noen tips her? Ville dere hatt bakovervendt vogn eller fremovervendt? Hun er 1,5år og selv om hun er rask på beina, så blir det for langt å gå :=)
LuksusLiv Skrevet 29. juli 2012 #2 Skrevet 29. juli 2012 Det kan bli stritt, men må du så må du. Vet bare at mine barn på den alderen helst ville gå selv, og kunne slå seg kraftig vrange hvis de ikke fikk lov til det. Spesielt senere på dagen, når de var slitne. Ville valgt en vogn hvor ungen kunne se utover, vil tro det er mer spennende for en liten tass.
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 29. juli 2012 #3 Skrevet 29. juli 2012 Hun får frisk luft og du får mosjon. Hadde rett og slett ikke brydd meg om det hadde blitt kjedelig for henne! Har selv måttet gått hver dag med ei i vogn og en som måtte gå selv. Pga manglende buss og ikke lappen. Og de klagde aldri. Var jo så mye spennende å se på
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2012 #4 Skrevet 29. juli 2012 da velger jeg en fremovervendt trillevogn sånn at hun slipper å se på mora hele veien..
kattenmedhatten Skrevet 29. juli 2012 #5 Skrevet 29. juli 2012 Har gjort dette selv... hver dag i 3 år... syns bare det er koselig så lenge vi kommer oss ut døra tidsnok sånn at vi slipper å skynde oss (kun oppoverbakke til bhg). Vi bruker tide på å prate, synge, se på ting langs veien osv... Verdifull tid syns jeg :-)
Gjest Miryks Skrevet 29. juli 2012 #6 Skrevet 29. juli 2012 Vi har litt over en halvtime hver vei, og det har gått helt supert. Bytter på å gå og å sykle Hender vi tar buss om det er skikkelig drittvær, evt for varmt til å gå. (Sistnevnte skjer uhyre sjeldent her oppe)
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 29. juli 2012 #7 Skrevet 29. juli 2012 Virker ikke som du har stort valg, det går så bra så! Ville valgt en vogn som kan bytte fremovervendt og bakovervendt. Mille elsker å se fremover når hun er opplagt, men liker å bli snudd og se emg når hun er trett/sliten og trenger tryggheten og så er det vedlig å prate om dagens hendelser fra barnehgagen og se hverandre. Lettere å kommunisere da, blir lett helt stille og kjedelig om hun bare har muligheten til å se en vei og det er vek fra deg.. Begrenset hvor mye morsomt hun ser i mørten på ettermiddagen uansett på vinteren, da er det bedr eå se deg =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå