Anonym bruker Skrevet 29. juli 2012 #1 Skrevet 29. juli 2012 Er i uke 8, og føler meg så oppblåst i magen, føler buksen ikke passer lenger, er så vondt når den er stram over magen, har alltid vært trang/tettsittende men aldri ubehagelig som nå! Har også veldig ømme bryst, og føles som de er blitt større?! Også har bekkenet i dag sviktet, plagdes mye med bekken forrige svangerskap for 7 år siden, og en del i ettertid! Det må jo være innbilning at magen er større, brystene større og bekkenplager så tidlig???
LuksusLiv Skrevet 29. juli 2012 #2 Skrevet 29. juli 2012 Det er vanlig å være oppblåst i starten av svangerskapet, og dermed blir magen større. Brystene mine blir enorme tidlig i svangerskapet, ømme har de vært fra før testen er positiv. Bekkenplager kan sikkert komme tidlig det også, har heldigvis sluppet unna sånne plager.
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2012 #3 Skrevet 29. juli 2012 Jeg kjøpte mine første nye bher da jeg hadde kommet ca like langt som deg i mitt første svangerskap, det var ikke tvil om at de jeg brukte til vanlig var alt for små allerede. Jeg gikk opp enda 2 størrelser de neste par mnd før det stabiliserte seg... Jeg har en venninne som skjønte hun var gravid fordi hun kjente bekkenløsningen fra første svangerskap kom igjen. Selvfølgelig ikke veldig ille med en gang, men nok forverring til at hun fikk mistanke om at hun var gravid igjen. Og det er heller ikke noe uvanlig å bli litt mer oppblåst i begynnelsen av et svangerskap og det kan jo også hende hvis du er litt kvalm at du ikke takler at buksa klemmer litt på magen like godt som tidligere.
Nemo_ Skrevet 29. juli 2012 #4 Skrevet 29. juli 2012 Da jeg er gravid kjenner jeg beklensmertene kommer bare få dager etter befruktning!! Dermed VET jeg at jeg er gravid....Jeg har ikm nå på onsdag og bekkenet er vondt så er 99% sikker på at jeg er gravid!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå