Gå til innhold

Slimproppen? Noen som vet?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Lurer litt på hvordan slimproppen ser ut.

Vet det har vært mange sider her med diskusjoner, men finner dem ikke igjen!

Noen som har født og vil fortelle eller noen so husker fra forrige svangerskap?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Minnet meg og litt seig gul gele. Kan være litt blod i den, men det har det ikke vert i mine.

Skrevet

Å, den kan se ut som sÅ mangt..

For min del var det ingen "propp,"jeg bare tørket mengdevis med slim (hvitt/blankt/ slim) en hel dag før vannet gikk tidlig morgenen etter.

Gjest eelis+kian ♥
Skrevet

Den vet jeg ingen ting om, for den så jeg aldri. Men jeg fikk da født likevel :)

Skrevet

Første gang var det en stoor klump som kom ut, gul og blodig. Kom ut midt i fødselen.

 

Andre gangen kom det masse slim hele dagen før fødsel, som eggløsningsutflod, bare myyye mer. Den morgenen jeg fødte ploppet resten i do ;p Gul og blodig da også.

Skrevet

Hos meg kom slimproppen på morgenen før natten jeg fødte, den så ut som en gigantisk buse ;)

Skrevet

De to første er født rett over midnatt. Slimproppen har da vist seg ved dobesøk utover kveldene, med uendelig tørking av lange ekle slimtråder, før riene har kommet som kastet på, og fødslene over få timer etter.

 

Med tredjemann ventet jeg tålmodig på slimpropp, og var sikker på at fødselen skulle starte med ungene trygt i seng på kvelden, etter noen timers slimvarsel. Ingen slim, rier rett etter frokost, og baby før lunsj:-)

Skrevet

Hos meg var det en kjempe stor og blank klump med slim.. Det var ingen tvil for å si det sånn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...