Anonym bruker Skrevet 29. juli 2012 #1 Skrevet 29. juli 2012 er den tiden rett før og under de første dagene av mensen de dagene i mnd man veier mest? (man føler seg jo gjerne så oppblåst etc etc)
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 29. juli 2012 #2 Skrevet 29. juli 2012 (endret) Jeg gjør i hvertfall det. Går opp 1-2 kg i dagene før, og så ned igjen mot slutten. Er vann som samler seg i kroppen på meg, og tror det er ganske vanlig. Man veier nok ikke mer av å være oppblåst, man bare ser større ut av det Endret 29. juli 2012 av Alva♂♂♂♀
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2012 #3 Skrevet 29. juli 2012 Ja, i hvert fall jeg. Får ofte en god del væske i kroppen siste par dager før mens, og går som regel opp et par kilo. Går opp alt fra 1 til 4 kilo, selv om det heldigvis er sjelden jeg går opp fire kilo - det er bare hvis jeg stresser masse rett rundt mensen. Tisser ut igjen all væsken i løpet av andre mensdag, som regel. Har nok litt med at jeg blir ekstra karbohydratsugen de siste dagene før mensen også - karbohydrater binder mye vann i kroppen!!
Kanutten83 Skrevet 29. juli 2012 #4 Skrevet 29. juli 2012 Jeg går også opp ca 2 kg i vann dagene før mensen, innen den er over er de 2 kg borte Er hormonelt betinget og ganske normalt
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2012 #5 Skrevet 29. juli 2012 er den tiden rett før og under de første dagene av mensen de dagene i mnd man veier mest? (man føler seg jo gjerne så oppblåst etc etc) Jeg veier alltid mellom 1 og 2 kg mer
♥Nemi♥ Skrevet 29. juli 2012 #7 Skrevet 29. juli 2012 Hehe, jeg bruker å få mye større mage, og legger på meg 2-3 kg. Og jeg blir sååå lei meg! Kommer aldri på, før jeg får mens, at dette skjer hver bidige mnd :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå