anonymemammaen Skrevet 29. juli 2012 #1 Skrevet 29. juli 2012 Baby sovnet nå, tre kvarter før leggetid.. Måtte bare legge henne siden jun er syk, så er vel bare å forberede seg på tidlig start på dagen i morgen..
Kliko Skrevet 29. juli 2012 #3 Skrevet 29. juli 2012 Har sikkert ingenting å si om hun er syk Litt forskjell på alder, men min er også syk i dag ( 3 år). Sovet i hele dag. Nå sitter han i pysjen og ser på kalle og molo, etter det er det natta Og han ser egentlig rimelig klar ut for senga
Mamma_til_2 Skrevet 29. juli 2012 #4 Skrevet 29. juli 2012 trenger ikke våkne tidligere, syke barn sover en del og det er bra for med søvn kommer healing
anonymemammaen Skrevet 29. juli 2012 Forfatter #5 Skrevet 29. juli 2012 Ja, tenkte at jeg absolutt ikke skulle holde henne våken stakkar, hun sovnet nesten av hele tiden.. Heldigvis er feberen på tur ned, så i morgen er hun kanskje bedre. Hun er forresten bare åtte måneder, så er jo rett og slett forferdelig å presse en liten baby til å holde ut nesten en time lengre.
VinterSol+2 Skrevet 29. juli 2012 #6 Skrevet 29. juli 2012 Er ikke sikkert dagen starter noe tidligere i morgen i det hele tatt. På mine har det gjerne vært omvendt, særlig ved sykdom. De sover av seg mye. God bedring til lille!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå