Anonym bruker Skrevet 29. juli 2012 #1 Skrevet 29. juli 2012 opplevd å ha brunlig utflod og menssmerter i flere dager som gravid,og det gikk bra?
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2012 #2 Skrevet 29. juli 2012 Jeg har opplevd brunlig utflod som varte over mange uker mens jeg var i 2 trimester og det gikk bra. Men jeg hadde ikke menssmerter - det betyr jo at livmora trekker seg sammen. Det er desverre ikke et godt tegn... Men jeg krysser fingrene for deg!
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 29. juli 2012 #3 Skrevet 29. juli 2012 Ja, det har jeg. Frisk blod også, og store smerter, men gikk bra da også. Ca 1 av 4 opplever en eller annen form for blødning i svangerskapet uten at det er noe farlig.
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 29. juli 2012 #4 Skrevet 29. juli 2012 Men jeg hadde ikke menssmerter - det betyr jo at livmora trekker seg sammen. Det er desverre ikke et godt tegn... Tidlig i svangerskapet kan det også være et tegn på at den utvider seg, og det er jo bra
magpie Skrevet 29. juli 2012 #5 Skrevet 29. juli 2012 jeg hadde det også i uke 8-9. Fikk komme på tidlig ultralyd og den viste at alt var i skjønneste orden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå